2018年4月10日星期二

招牌鍋貼 + 麵線 (外賣) ( 10-APR-2018 )






( 10-APR-2018  TUE )

尋晚個肚都有啲痛   起身沖完涼又 OK   感恩感恩 ~

8 點起身沖涼洗頭   個肚仍然有少少痛   但點都要番工啦 ~

頭暈暈又無力   所以打的啦   食埋早餐   不過其實食唔落   都係要打包   我問阿姐拎膠袋時   兩個阿姐都問我係咪好唔舒服 ?!   鬼咩   個咀唇白雪雪    真係嚇死人㗎   哈哈 ~



菇場勁忙呀   食粒強勁止痛藥再合埋眼瞓咗一陣   之後當堂好好多喇   要還債了 ~

好快就到 Lunch Time   不過唔眼瞓   所以叫 8 卦幫我買牛肉同粉果比我食 ~



仍然忙啦   放工都未做完   不過唔理喇   個肚有啲痛喇   想快啲番屋企休息 ~

番到屋企諗住瞓   但又瞓唔到   咁沖涼啦   沖完涼個肚無咁痛   之後一路睇電視    一路中眼瞓 ~

里奧大人 9 點放工   我想食麵線   叫佢買番屋企食喇 ~

食完勁勁勁勁口渴   定係我尋日全日無飲水呢 ?!

里奧大人呢幾日忙到顛咗   無咩胃口食嘢咁   好在叫佢食龍眼   佢都食   可能甜甜哋   之後再叫佢食雪條   佢直頭話好添呀   話食甜嘢可以減壓喎 ~ 

我 11 點半都自己瞓先喇   里奧大人應該未咁快瞓   慘 ~

沒有留言:

發佈留言