2018年4月29日星期日

煎韭菜水餃 + 齋滷味 (外賣) + 菜心 ( 29-APR-2018 )








( 29-APR-2018 SUN )

慘啦   尋晚同里奧大人去咗 3 次放水   啲湯果真好利尿喎   好在起身又唔係話好攰咋 ~

諗住去太興食早餐   不過要等位   所以即轉場去麻酸樂喇 ~

我地坐一邊卡位   咁對面兩公婆一坐低   叫埋嘢食就老公坐定定等早餐   個老婆就睇下手機   咁到我地食完   佢哋全程係無講過嘢   氣氛緊張   哈哈   一出餐廳就問里奧大人覺唔覺 ?!   佢話佢哋勁啦   完全零交流呀   哈哈 ~


好耐無黎食啦   估唔到啲通粉份量少咗 1/3





今朝食完早餐要早啲番教會   因為有事奉在身 ~

崇拜完畢就坐 14 再轉 14S 去將軍澳華人永遠墳場 ~

一見到爸爸媽咪張相   啲眼淚真係好難控制   缺堤咁呀   喊到我死死下   嗚嗚嗚嗚 ~

2 點半坐車走人   又搭番 14S 落油塘 ~


枯葉  



行前少少   啲葉又好青綠 



今日好熱   我又喊咗輪   我問里奧大人係咪會好快餓 ?!    但望望個手機   原來都已經 3 點了   咁去 Food Court 睇有咩好食 ~


紅燒牛肉麵 ($38) / 台灣肉燥鹽酥雞大碗飯 ($36)  / +$6 忌廉   估唔到樣樣食物都 ok 喎 



好攰呀   里奧大人就瞓咗陣   我又唔想瞓囉   上 Youtube 睇嘢 ~

里奧大人 5 點左右起身   咁要即飲湯喇   唔想半夜又係咁放水呢 ~

我終於頂唔順   6 點 15 分瞓到 6 點 45 分   起身勁精神   所以同里奧大人講話好驚今晚瞓唔着呀 ~

是日晚餐 - 煎韭菜水餃 + 齋滷味 (外賣) + 菜心  

煎韭菜水餃 - 唔想兩餐都淥餃子   所以一半就煎   一半就淥   費事一陣里奧大人熱氣呀   估唔到煎餃子係咁簡單   落多啲油就好煎啲囉   無咁易燶同黐底   最煩只係啲油彈到周圍都係   抹餐死啫   哈哈 ~

齋滷味 (外賣) - 想食好耐啦   上次去 Taste 唔記得買   今次一定要買喇   哈哈 ~

菜心 - 呢度半斤菜   上星期五晚買架   想快啲清埋去囉 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~

睇多陣電視   我差唔多 12 點先瞓到呀 ~

沒有留言:

發佈留言