2018年4月2日星期一

釀尖椒 + 合掌瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯 ( 2-APR-2018 )






我食餸 + 湯渣   但里奧大人話要食麵送尖椒喎   



( 2-APR-2018  MON ).

放埋今日   聽日又番工喇 ~

10 點 45 分自然醒   梳洗完之後就去食早餐了 ~





番到屋企諗住抖陣去買餸   咁家姐又話比馬仔比我   咁我等埋佢啦   之後叫佢車我去牛頭角街市   多啲嘢買嘛 ~

買完再去 Taste 買嘢   買買埋埋 3 袋嘢   好在唔太重 ~

番到屋企已經 1 點 45 分   擺好哂啲嘢都差唔多 2 點   里奧大人做公司嘢   我哋又未餓   咁上 Youtube 睇下嘢   3 點先去買嘢食   勁想食麥記   所以我話買番屋企食   舒服啲 ~




櫻花蝦味唔好味囉  好腥呀



食完抖陣就煲湯   搞掂哂就大清潔廁所   順便沖個涼 ~

6 點半飲湯   7 點半煎嘢   今次好有心機煎呢   哈哈 ~

是日晚餐 - 釀尖椒 + 合掌瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯

釀尖椒 - 買 1 份 ($6)   我話尋日食尖椒唔滿足   所以今日自己再整   預咗唔辣   但原來好鬼辣   有驚喜   不過里奧大人食唔到囉   叫佢食魚肉算喇 ~   

合掌瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯 - 上次買錯材料   今次煲番啱嘅   今晚煮嘅嘢好啱自己胃口   好開心呀 ~   

洗哂所有嘢就沖涼   之後休息了 ~

但無啦啦胃酸倒流囉   個頭同胃有啲痛   最慘係個背脊好痛呀   所以知道又嚟料囉 ~

唔知係食得辣得滯定粟米呢 ?!   我覺得唔關粟米事   因為我食得好少咋 ~

痛到個人都攰埋   所以今晚 11 點幾都要瞓喇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言