2018年4月20日星期五

芥未蜜汁雞扒 + 菜心苗 ( 20-APR-2018 )






( 20-APR-2018  FRI )

又星期五喇   食個豐富早餐   之後精精神神有力氣開工喇 ~



同 8 卦食早餐   次次都係一齊拎自己份錢出嚟   再由佢去比錢   咁今日我拎去比錢啦   我拎咗 $70   但其實 $60 就夠   好在 8 卦睇到咋   所以我話下次都係你拎好啲   哈哈 ~

菇場勁忙   多嘢做到唔想做   哈哈 ~

Lunch Time 想出去行下   咁食完粥就周圍行   之後番菇場 lu   原來已經 1 點半 ~



仍然忙爆   勁想快啲放工   條腰好攰呀 ~

放工去萬寧買嘢   買完都屋企 lu ~


我放工前都問家姐   滴露 $82.9 算唔算抵 ?!   家姐話 1200 ml 就抵   咁我見只係 950ml   就即去睇下單買 1 支 1200ml 幾錢   但搵極都無   咁之後我買完就 Send 張相比家姐   家姐話原來妳講嘅係沐浴露   今次係我衰咗   哈哈

買滿任滴露沐浴露滿 $79 就送 1 包 1 公斤米   呢 Pack 出位價係 $82.9 (滿 $77 就送煲仔飯豉油)   咁今日 ENJOY 卡 95 折嘛   要是用咗 ENJOY 卡   咁係得 $78.755   我覺得佢哋計到呢條數真係夠哂毒呀   哈哈哈哈   咁我唔簽卡仲好啦   因為我依家用 $4.145 就買到 1 包米   我覺得自己今次計數好勁呀



搵咗好耐   終於買到喇   因為我好怕係啲刀片型嘅刨皮刀      



又未餓   所以醃完雞扒就出去徑步   等埋里奧大人先一齊食 ~

徑半個鐘就番屋企抖喇   諗住食先   但又真係未餓喎   里奧大人 9 點打嚟話起碼 9 點半走   因為唔想帶嘢番屋企做   咁無問題啦   我未餓嘛 ~

里奧大人 9 點半放工   又打的番屋企   仲要好在有車   唔係就會等好耐囉 ~

咁我煎完就洗鑊   諗住里奧大人無咁快放工   就係咁邪   洗鑊嘅時候就打比我   我又聽唔到喎   所以佢番到嚟先煮丁麵呀   要佢等陣呢 ~

是日晚餐 - 芥未蜜汁雞扒 + 菜心苗 

芥未蜜汁雞扒 - 我記錯哂食譜嘅程序   哈哈   所以變咗用蒜蓉醃囉   後尾再用芥末蜜糖醃半個鐘   里奧大人話啲雞扒唔 "鞋" 喎   仲話好味道   我話最衰今次煎燶哂啦   如果唔係就更好囉   嗚嗚 ~ 

菜心苗 - 依家又鍾意食番菜心苗   咁都好   阿 mi 話菜心正氣嘛 ~

洗埋碗就即沖涼啦   咁就已經 10 點半喇 ~

咁 11 點幾嘅時候   我同里奧大人講話今晚唔咁早瞓   因為太夜食   之後佢話: 咁叫做早瞓 ?!   11 點幾喇喎   哈哈 ~

不過其實 12 點前都會瞓架喇   始終聽日都要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言