2018年4月7日星期六

美心皇宮 @ 九龍灣 ( 7-APR-2018 )

雙椒蔥爆加龍蝦 



風沙百花小棠菜



脆皮咖哩牛肋骨



貴妃脆蝦球



什菌素燒豆腐



金瑤琵琶豆腐



四季荷葉飯 - 我無食呀   但見到係凍冰冰同埋啲飯好腍   之後再叫多個瑤柱上湯什菜煲同蝦仁炒飯



( 7-APR-2018  SUN )

感恩一覺瞓到 8 點半   去個廁所再瞓   一起身已經 10 點 45 分 ~

食埋早餐就番屋企   今日唔去街喇   夜晚約咗里奧大人嘅德國舅父食飯 ~







咁我又執嘢啦   就係執雪柜   咁都執咗半個鐘   之後就沖涼休息 lu ~

3 點出發去 APM 食嘢   之後去 Stage of Playlord 買鞋   但無哂貨   反而里奧大人就買咗件裇衫   不過無貨   要星期一再去拎 ~






今日最緊要做嘅一件事就係去烘焙店換會員卡   之後再去 APM 行陣   好開心係 Ete 買咗個散紙包比家姐   仲要係紫色   感恩感恩 ~   

最後去拎淘寶嘢   估唔到可以喺附近商舖買到對鞋   勁開心 ~

番到屋企都 5 點幾   即將收納盒放入廚房   感覺整齊好多呀 ~

7 點半出發去美心皇宮   話 8 點食   最終又要等姑奶   煩 ~

講開保險箱   我話我遲啲都會取消保險箱   將啲嘢擺喺家姐嘅保險箱就算   咁樣可以慳番千七蚊   之後里奧大人姐夫好激動   話點可以擺自己啲嘢落家姐度㗎 ?!   要擺喺老公度家嘛   我話啲嘢係我   我實留比家姐   等如家姐都留番好多嘢比我啦   佢姐夫又唔知再講咩   我都費事理佢   再講我會火來   我鍾意將啲嘢留比邊個就留比邊個啦   關你鬼事呀 ?!  痴乸線   你係外人咋   你以為你自己係邊個 ?!   我要聽你講 ?!   黐根 ~

最終 9 點先開飯   咁一早約 9 點啦   成枱人等一個人   最憎咁   搭飛機又唔見妳遲一個鐘 ?!

咁同舅父傾開旅行會食啲咩   姑奶話德國有咩中菜館好食   我即話去旅行梗係一定食當地食材啦   點會去到邊都食中菜㗎   之後舅父都話啦   出去旅行   一定會食當地出產嘅食物   姑奶都無聲出啦   舅父都覺得佢怪   山長水遠食中菜食點心 ~

所以里奧大人問我會唔會去澳洲參加兒生女畢業禮 ?!   我好肯定咁話唔會   佢哋去澳洲   都係喺屋企煮   佢覺得全宇宙最好味嘅蜜糖骨   一係就出去飲茶食點心   仲要係同一間喎   又唔會話去其他地方   我一聽都話悶   唔係要我日日同妳去同一間食點心食中菜呀嘛 ?!   簡直係浪費我假期同時間 ~

差唔多 10 點幾都走人喇   番到屋企都即沖涼 lu ~

睇多陣電視   又差唔多 12 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言