2018年4月6日星期五

印尼撈麵 + 泡菜餃子出前一丁 + 蠔油芥蘭 ( 6-APR-2018 )








( 6-APR-2018  FRI )

今朝食芝蛋治   勁肥咁呀   哈哈 ~



咁依家 8 卦會嚟嘅話   基本上會坐卡位   咁啱我見到有張卡位個女人拎錢出來   我企埋去等啦   但佢拎完錢出來仲唔走   我覺得佢特登   因為佢同佢同事杯嘢已經飲哂囉 ~

好在另一邊有位   我即坐啦   阿姐走埋嚟同我講   話佢哋好衰呀   平時拎錢出黎就走㗎喇   唔知點解今日咁衰   估唔到連阿姐都睇唔過眼 ~

菇場忙到甩肺   眨下眼已經 Lunch Time ~

今朝都好好天   但 11 點幾個天色就開始暗   我落去買嘢食嘅時候   直頭好似想落雨添呀 ~



仍然忙忙忙   聽日 Off   我一定要 Send 埋個 Report ~

5 點 45 分終於搞掂   即放工喇 ~

番到屋企抖陣   食個撈麵   抖陣就去徑步   徑咗 40 分鐘   爽 ~

沖埋涼就休息   等埋里奧大人番黎先再食菜 ~

佢又係 9 點先放工   咁我煮麵比佢食   再一齊食菜   佢以為我就咁食菜做晚餐   哈哈 ~

搞掂哂就食沙律   好味道呀 ~



勁喇   一齊睇戲   睇到 1 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言