2018年4月30日星期一

麻辣牛肚絲 + 麻辣手拍青瓜 + 涼抹大豆芽 (外賣) ( 30-APR-2018 )










( 30-APR-2018  MON )

番埋今日   聽日又五一勞動節放假   真係爽呢 ~

早餐食腿蛋治   星期一食飽啲 ~



菇場忙   但點都要抽時間 Pack File   因為阿爽同我講話老闆嘈喇   要我快啲 Pack File   咁阿爽見我 Pack 嘢   佢都入嚟幫手   不過我話唔駛喇   我自己搞掂   佢都係好人一個   即係做嘢嘅人呢 ~

原來已經 Pack 到 12 點 40 分   好在我望一望大廳咋   見無哂人就知 Lunch Time 咯 ~

咁我即去買牛什河番菇場食   最緊要快   其實唔餓   但唔想等   因為好攰 ~



我將間房嘅冷氣開到 18 度   咁一陣 Pack 嘢就無咁熱 ~   

又繼續 Pack Pack Pack   終於 4 點半搞掂   今日高妹 Last Day   所以請食下午茶   咁又好喎   補充番啲體力   哈哈 ~



唔好講笑   可能間房冷氣太大   出廳之後覺得好熱   同埋喉嚨就非常之乾涸囉 ~

放工即走   去鮮粉人家買外賣番屋企 ~

其實好鬼攰   但習慣星期一拖地同抹嘢   所以點都做埋去囉   唔係會心掛掛 ~

搞掂哂就開機洗衫   之後就抖喇 ~

里奧大人 9 點放工   我都預備煮上海麵 lu ~

是日懶餐 - 麻辣牛肚絲 + 麻辣手拍青瓜 + 涼抹大豆芽 (外賣)  

麻辣牛肚絲 ($38) - 我要加辣   所以我同里奧大人都覺得好辣   哈哈 ~

麻辣手拍青瓜 ($18) / 涼抹大豆芽 ($18) - 兩樣嘅味道都 OK 喎 ~

洗埋碗都成 10 碟   要即沖涼休息喇   今日體力勞動   好鬼攰呢 ~

睇下電視又打下機   12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言