2018年4月23日星期一

咖哩魷魚魚蛋 ( 23-APR-2018 )




( 23-APR-2018  MON )

感恩尋晚都瞓得唔錯   今朝起身無難度呢   呵呵 ~

早餐食奶醬多   好想食甜嘢呢 ~



菇場超級忙   做極唔完咁噃 ~

Lunch Time 出去買包比里奧大人做早餐   之後再買魚皮餃米番菇場慢慢嘆 ~



仍然忙呀   所以話咁快放工 ~

番到屋企都預備煮晚餐   之後再拖地抹嘢 ~

又唔餓   所以 7 點幾飲碗隔夜湯先   等埋里奧大人一齊食   咁抖陣就去徑步   徑半個鐘就番屋企   沖埋涼就等里奧大人放工喇 ~


唔落肉煲湯   個湯真係好清   但都好夠味㗎



臨走前諗住開電飯煲撥鬆啲飯   點知原來我無落水就按制呀   好在唔餓咋   哈哈哈哈 ~

佢番到屋企都 9 點半   我都有啲餓喇 ~

是日懶餐 - 咖哩魷魚魚蛋  

咖哩魷魚魚蛋 - 魷魚 $23   我覺得好貴   但真係好想食囉   魚蛋 $10 有 5 兩   呢個其實小食之嘛   咁都要 $ 33   好在依家唔大食咋   慳番唔少   嘻嘻 ~

洗埋碗抖陣就食榴槤   里奧大人話尋晚食完都有啲熱氣喇   但我話食唔到咁多   佢又幫手食 2 粒 ~

佢 11 點都瞓喇   我就差唔多 12 點先瞓   唔想食完咁快瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言