2018年4月1日星期日

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 1-APR-2018 )

芥辣八爪魚軍艦 + 蟹籽軍艦



炸蝦天婦羅壽司 



皇帝蟹捧壽司 + 炙燒黑椒蠔壽司 + 炸蝦卷 + 赤海蝦壽司



突然間覺得好多三文魚刺身



( 1-APR-2018  SUN )

今朝 9 點半起身   食完早餐就番教會喇 ~





我真係好鍾意自己嘅事奉團隊   所以次次事奉都好開心 ~

崇拜完畢就去 mega BOX 飲茶   飲到差唔多 3 點幾   之後去埋大眾換會員卡就去 Starbucks 飲咖啡   想清哂啲 Coupon 呀   不過只係清咗 1 張 ~


煎釀虎皮尖椒 ($28)



丹麥皇冠叉燒腸粉 ($28.6)



鮮蝦津菜餃 ($23.8)



上湯姬松茸腐皮卷 ($23.8)



紅油抄手 ($28.6)



四寶滑雞扎 ($28.6)



香芒凍布甸 ($18)



@ Starbucks - 焦糖咖啡 ($46)



5 點就走人   去 AEON 超市買煙肉碎   之後就坐 Shuttle 去德福行下   行到 6 點   諗住去元氣   但居然要等位   咁唔等 lu ~

咁去吉豚屋   佢哋無烏冬   咁我話我哋走喇   我哋就係想食烏冬先黎家嘛   點知個職員態度好差咁話隨便妳   我忍唔住話黐線   咩態度 ?!   我哋一坐低應該同我地講無烏冬啦   講真   主食得烏冬同飯   無烏冬就一早講嘛   呢間嘢啲職員態度不嬲都唔係好   個個懶懶閒   但有時想食就去食囉   但今次個職員態度真係好離譜 ~

最後都係去番元氣食壽司   淘大呢間唔駛排隊呀 ~

食完就番屋企   沖埋涼都休息喇   連續出咗 3 日街   真係好攰   哈哈 ~

我睇電視   里奧大人就 Set-up 電腦 ~

今晚我 11 點幾都自己瞓先喇   里奧大人一整電腦實會好夜   無理由整到一半又停家嘛 ~

沒有留言:

發佈留言