2018年4月4日星期三

腸仔炒麵 ( 4-APR-2018 )




加咗芝麻   真係好食好多㗎



因為麵嘅份量唔多   如果加哂半斤韭菜   就韭菜多過麵   咁我自己另外淥一碟韭菜食啦  



( 4-APR-2018  WED )

尋晚瞓得唔好呀   好在聽日又放假   可以補眠 ~

今朝勁想食沙爹牛肉米   所以食完都好開心   哈哈 ~



菇場勁忙呀   對手未停過   好在今朝食得飽咋 ~

忙埋啲煩嘢   仲要係 2006 年 ~

搞到我都無哂心機食 Lunch   差唔多 1 點先食健康餐 ~

仍然搞埋呢壇煩嘢   搞到 2 點終於搞掂   又要做其他 Urgent 嘢   又要出 Report   今日勁充實 ~

放工去買綠豆沙比里奧大人   真係好攰   差啲喺車瞓着 ~

番到屋企都要抖陣先煮嘢   7 點有得食 ~

食完抖陣就去徑步   徑完就番屋企開機洗衫再沖涼 ~

里奧大人 9 點放工   叫佢食完嘢要食綠豆沙喇   唔係我一陣又唔記得提佢食呢 ~ 

是日懶餐 - 腸仔炒麵 

腸仔炒麵 - 諗住魚片頭炒麵   點知魚片頭原來 1 月到期   我聞過無臭架   但都係唔敢食   好在屋企有腸仔咋   今日全日食咗 3 條腸   勁唔健康 ~

沖埋涼就休息   呢兩晚都要開冷氣   如果唔係好似好熱咁 ~

里奧大人 11 點幾瞓   我就 12 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言