2018年4月24日星期二

泡菜鵝肝炒飯 ( 24-APR-2018 )




( 24-APR-2018  TUE )

里奧大人今朝上大陸   佢出門口之後   我都繼續瞓 ~

之後醒咗一醒   但諗住等鬧鐘響先醒啦   所以繼續懶床   但都知瞓唔到㗎喇   咁望個鐘   原來係 8 點 05 分呀   嚇到爆肺呀   即彈起身刷牙沖涼   15 分鐘內出門口 ~

好在 8 卦幫我叫定早餐   快快食埋   番到菇場都係 8 點 59 分   呵呵 ~



菇場勁忙   我要清哂啲煩嘢先   之後再繼續清另一堆 ~

頂佢   無啦啦又擺兩份嘢比我   我記得明明寫咗啲嘢嘛   奇怪點解無寫 ~

Lunch Time 出去買牛什河   買完番黎都差唔多 1 點   咁就好喇   呢啲時間啱啱肚餓   呵呵 ~



仍然忙   所以好快就放工 lu ~

睇完中醫先番屋企   又係一幫我把脈   見到我手掌就話好黃   話嚴重貧血喎   佢話食得牛肉   但我話驚燥   佢話牛肉湯唔燥喎   咁我話飲紅棗水呢 ?!   佢話 OK   咁好似紅棗水好啲   話哂平過牛肉好多啦   哈哈 ~

番到屋企都 6 點半   係時候煮嘢食喇   今晚里奧大人喺大陸過夜   我可以早啲食喇 ~

是日晚餐 - 泡菜鵝肝炒飯

泡菜鵝肝炒飯 - 終於清埋 1 碗冷飯 + 1 罐鵝肝 + 少少泡菜同粟米喇   次次食飯都好飽   食到一半要抖陣囉   不過今次係我衰啦   無落水煲飯   咁之後熟咗嘅飯   我覺得啲口感好怪    係熟但口感係生咁囉   好難解釋   哈哈 ~

洗埋碗抖陣   8 點唔夠徑步啦   食到咁飽   就算落毛毛雨都要徑呀 ~

徑完就番屋企開機洗衫   之後就沖涼喇 ~

上 Youtube 睇嘢   睇到 11 點 15 分都好攰喇   要瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言