2018年4月16日星期一

蜜糖焗雞扒 + 泡菜腸仔蔥粒炒飯 ( 16-APR-2018 )






( 16-APR-2018  MON )

嘩   今日涼咗好多呀   但之後會落雨囉 ~

早餐食芝蛋治   8 卦唔食芝士   次次見我食   佢個樣仲慘過乜咁   哈哈 ~



菇場超級勁忙   老闆同西瓜又成日喺我隔離房傾嘢   阻住哂 ~

Lunch Time 出去買墨丸米   本來想行一陣先買   因為未每嘛   但 8 卦想要啲辣椒油   咁我就話 Lunch Time 一到就即買囉   食到 1 點 10 分先食完   好在無索哂啲湯   同埋仲係熱辣辣   哈哈 ~



仍然忙爆   其實仲未做完   不過放工都即走   對眼好攰呀 ~

番到屋企就拖地   抖陣再抹嘢   平時一氣呵成做㗎   今晚真係有啲攰   但又好想做喎 ~

7 點煮嘢   今晚自己食先喇   因為我要去徑步 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞扒 + 泡菜腸仔蔥粒炒飯 

蜜糖焗雞扒 - 醃咗 2 晚   點都要煮啦   不過我無食   里奧大人又只食咗少少   完全唔似食過添呀   咁即係聽晚又要食番   嗚嗚 ~

泡菜腸仔蔥粒炒飯 - 尋晚食剩嘅腸仔   咁用嚟炒飯啦   其實我唔餓   食咗一碗仔   咁又要留番聽晚再食   救命 ~

洗埋碗都 8 點半喇   即刻去徑步   徑半個鐘   涼涼地又幾舒服 ~

番到屋企沖埋涼   里奧大人 9 點半先放工呀   食完再做陣公司嘢   之後我問佢食唔食雪條   佢話食喎   但又會叫我唔好買咁多   真係呢   唔買邊有得食喎   哈哈 ~

叫佢食完好沖涼休息囉   成日做嘢   工作效率會降低㗎   因為個腦跟本已經實哂   想諗嘢都諗唔到呢 ~

我今晚都超級攰   所以 11 點幾都一齊瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言