2018年4月27日星期五

米線陣 @ 官塘 ( 27-APR-2018 )








( 27-APR-2018  FRI )

今朝里奧大人又要上大陸   我同佢講話驚個鬧鐘唔響   所以叫佢 7 點半打比我   咁我可以安心瞓覺   哈哈 ~

果然真係記得 7 點半打比我   之後到我鬧鐘響   所以我鬧鐘聲一定要柔和嘅音樂   咁起碼唔會嚇醒嘛 ~

早餐又食吞拿魚治   真係好好味呀 ~



菇場忙下停下   但電腦成日上唔到網   咁我叫 8 卦幫我磁碟重組   之後佢仲叫我更新埋   估唔到資源回收筒有 26G 垃圾 ~

好怕更新嘢   因為電腦實拖到慢哂 ~

咁今日出去食 Lunch 啦   等到電腦慢慢更新   唔好搞佢   哈哈 ~



終於 3 點半先更新完   之後即刻做嘢喇   好在好快搞掂 ~

放工去街市買煲湯料   咁聽日放工番到屋企   就可以即刻煲湯 ~

番到屋企都 6 點半   即開機洗衫   之後等埋里奧大人番香港先一齊食飯 ~

抖到 8 點幾出去拎淘寶   里奧大人又話想去米線陣   咁喺米線陣等啦   反正差唔多時候到 ~

食完就番屋企   沖埋涼就休息   11 點 10 分都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言