2018年4月3日星期二

辣肉腸炒意粉 ( 3-APR-2018 )




( 3-APR-2018  TUE )

嘩   尋晚好熱呀   但又覺得唔駛開冷氣住   點知原來里奧大人都熱   咁之得開冷氣瞓啦咁 ~

瞓得唔好   加上放咗 4 日假期   真係好唔想起身囉   哈哈 ~

早餐食芝腿治   如果菇場附近有麥記就好啦   可以食熱香餅呢啲   起碼唔係醃制嘢呢 ~



菇場居然忙   仲要做埋個長命 Report   真係想抖下都唔得 ~

Lunch Time 出去買麵包比里奧大人   佢喺公司附近食早餐食到好悶   話食麵包好過喎 ~

行到 1 點左右就去食粥   已經慢慢食   但食完出去行陣   覺得想流汗添喇   夏天真係唔可以食粥   唔係流一身汗會更加攰   哈哈 ~



仍然忙爆   又攰喎   好在今日有人請食下午茶   咁樣可以抖下 ~



放工即走   番到屋企抖陣就拖地   之後抹嘢   搞掂哂就飲湯 ~

依家翻脹   所以我要早啲食飯再去徑步   所以我 7 點幾煮嘢   食埋抖陣去徑步 ~

徑半個鐘   其實無咩出汗   夏天就出好多汗   感覺正好多 ~

番到屋企就即沖涼   之後開機洗衫   原來已經 9 點   里奧大人啱啱放工 ~

佢 9 點半先番到屋企   食完之後又要做公司嘢   見佢咁辛苦   即 "北" 杯雪糕比佢食   等佢甜甜哋 ~   

是日懶餐 - 辣肉腸炒意粉

辣肉腸炒意粉 - 喺 Taste 買咗盒 Pepperoni   因為 4-Apr-18 到期   所以由 $44 減到 $18   行咗去睇 2 次   最後決定買   雖然我都成日食過期嘢   但買呢啲減價嘢真係第一次   估唔到又好味道喎   里奧大人清哂成碟意粉   仲食到乾乾淨淨   仲比埋隻碟我睇   第一次見佢咁開心咋   但煮呢啲真係無難度   同埋醃制嘢   如果我煮素   佢食到咁開心就好喇   哈哈 ~



洗埋碗都成 10 點   我同里奧大人講話依家唔等佢食飯喇   我要做運動   佢即刻話好   佢最鍾意我做運動   咁又係   做運動身體好嘛 ~

睇下電視又打下機   里奧大人話瞓覺   原來已經 11 點 40 分   我都即瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言