2020年5月1日星期五

帶子蒸玉子豆腐 + 豉汁臘腸蒸排骨 ( 1-MAY-2020 )

今餐勁有阿婆 Feel 呀   我突然想食蔥花   所以又整   其實加埋指天椒仲好味   不過唔食咁刺激喇





( 1-MAY-2020  FRI )

呢幾晚同里奧大人都瞓得唔好   我哋懷疑係飲咗杯黑茶呀 ~

我 3 點 18 分起身去廁所   之後 6 點 25 分醒醒哋   但瞓到 6 點 58 分又要去廁   最後瞓到 9 點都起身   難得放假都咁早起身   哈哈 ~



食完早餐就去買餸買生果   之後番屋企都只係 10 點半   勁早 ~

熨 3 機衫   但熨咗個半鐘已經好攰   叫里奧大人熨佢自己嘅褲 ~

里奧大人 1 點瞓到 2 點   佢起身我都整嘢食喇 ~

尋晚食剩   今日再食   唔好浪費


食完又睇下 Youtube   到我 5 點瞓到 6 點   哈哈 ~

抖多陣就預備晚餐   今晚非常簡單 ~

是日懶餐 - 帶子蒸玉子豆腐 + 豉汁臘腸蒸排骨  

帶子蒸玉子豆腐 - 無諗過玉子豆腐要 $4   不過佢話大陸造嘅就只係 $2   第一次煮呢個餸   真係超級勁簡單   感覺又清清哋咁   唔錯唔錯 ~

豉汁臘腸蒸排骨 - 我覺得呢個係冬天餸   但排骨太少   要加條臘腸充撐場面 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖埋涼就休息睇電視 ~

聽朝里奧大人要番工   佢 11 點瞓喇   我就 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言