2020年5月2日星期六

生炒排骨 + 蒜蓉蒸脆肉瓜 ( 2-MAY-2020 )




( 2-MAY-2020  SAT )

今朝里奧大人番工   佢出門口就到我起身喇 ~

沖埋涼就出門口   買埋早餐就等家姐嚟接我 ~

Berry 見到我   又係撲我同埋怪叫 ~

今日禁食祈禱完畢   我可以食紅肉了


食完早餐又傾下計   又打下機   時間勁快過 ~

古古怪怪


超級樣衰   哈哈


無啦啦又咬我隻手



點望都唔似女仔   但其實狗女狗仔都係一樣樣   哈哈哈哈


點解咁樣衰㗎   哈哈


開始眼瞓


佢含住粒零食   所以一路行一路滴口水   家姐隻手預備抹口水了



家姐買 5 公升嘅油   所以叫我比個樽比佢   但我話好難唧哂啲油出來   所以個樽係仲有油   之後工人見到個樽就好輕易咁開蓋倒起啲油   我問佢點樣可以開到嘅  ?!?!   佢就再教我   原來個蓋係要壓一壓   怪不我我成日覺得好難倒啲油出來啦   原來個蓋根本未開哂   哈哈哈哈


12 點跟家姐朋友車出新都城   家姐陪我行咗陣   一齊買咗條睡裙   之後里奧大人打嚟話放工   咁我都搭小巴去 Megabox 喇   估唔到 10 幾分鐘就出到去   勁快 ~

里奧大人又係啱啱落車   所以一齊行去食嘢喇 ~

馬來蜜汁炭燒厚切豬扒撈檬粉 ($72) - 豬扒好鞋   咬到牙都軟   哈哈


香葉辣椒豬肉碎配白飯 ($74) - 上次里奧大人已經想食㗎喇   但我叫佢食炒飯   所以今次佢都想食呢個餐   但味道唔掂喎   得個鹹字


食完去超市買嘢   比錢先知道原來我張 One Piece 係無 95 折   咁就勁驚啦   濾水器個 Sales 話我呢張有 95 折嘛   咁即去問 Road Show 職員   佢話真係無 95 折   所以我即申請另一張啦   咁即係之前個職員呃我話有 95 折喎   離譜 ~

買完就搭車番屋企   我就去街市買尖椒黃椒 ~

抖陣就預備晚餐   今晚要多啲時間整晚餐呢 ~

是日晚餐 - 生炒排骨 + 蒜蓉蒸脆肉瓜

生炒排骨 - 四十蚊排骨分 2 餐   確實唔夠   哈哈   所以配菜要多啲   不過其實我真係鍾意食配菜多過排骨   我炸咗好似 14 嚿排骨   但我食咗 4 件咋   里奧大人都鍾意食呢個餸   但我唔會成日整啦   好熱氣㗎 ~

蒜蓉蒸脆肉瓜 - 炸排骨要時間   所以呢個一定係懶餸   雖然我都鍾意煮   但都係偏向懶嗰邊   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

睇下電視   今晚 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言