2020年5月23日星期六

泰亞萊泰式美食 @ 紅磡 ( 23-MAY-2020 )

香茅豬扒湯今邊粉 ($42) - 我要少金邊粉   老闆放上枱就話好似走埋芽菜同菜咁嘅 ?!   但佢話記得我只係少金邊粉   原來廚房真係搞錯咗   所以放番啲芽菜同菜係粉底


海南雞味飯 ($47)


涼粉冰 ($15)


( 23-MAY-2020  SAT )

今朝鬧鐘響   一起身發覺係 7 點 05 分   原來係里奧大人鬧鐘響   咁我都繼續瞓   瞓到 7 點 40 分起身喇 ~

里奧大人起身去廁所   之後話陪我食早餐   我話梗係唔好啦   快啲瞓   難得可以瞓耐啲嘛 ~

早餐食五香肉丁麵   一食啖麵   覺得勁正   因為熱辣辣呀   成身暖哂   可能屋企冷氣好凍   所以真係好想食熱嘢   怪不得睇電視   成日見啲人喺好凍嘅地方食碗麵   覺得食完好暖咁   原來真係嘅   但 Lunch 食又唔會有呢啲感覺   哈哈 ~


菇場唔忙   勁想快啲放工   哈哈 ~

放工去新都城   諗住同家姐食下午茶   差唔多到嘅時候   家姐打嚟話佢架車壞咗   要去柴灣整車   所以一撻着就即去柴灣   咁我話去新都城買嘢先   因為我想買赤小豆扁豆眉豆綠豆花生 ~

買完再周圍行下   又忍唔住買咗 2 條睡裙   我覺得 1 條要 $159 好貴   但着上身真係好鬼舒服   瞓都瞓得舒服啲咁呢 ~

行下買下   完全唔覺餓   但因為我本身拎 1 袋嘢比家姐   加上頭先又買咗幾包豆   加埋就重喇    如果唔係想再行陣囉 ~

咁買埋 Lunch 就去家姐屋企   一開呢個飯盒   覺得自己真係好似個麻甩佬 ~

生炒排骨 + 魚香茄子都好味道   但啲飯就好腍   食剩 1/3 真係食唔落了


Berry 姐勁想瞓   所以我食下飯又行去摸下佢   個飯盒好似食極唔完咁   哈哈 ~

瞓到成條蛇咁


之後抱佢上梳化   居然無反抗   肯定係眼瞓   哈哈



係咁中眼瞓   好得意


雙眼無神   但點都唔瞓喎   昅住我嗎 ?!


一 R 佢   佢就好想瞓咁  


阿呆   妳快啲瞓啦


佢真係想瞓覺   所以我都唔敢郁


個頭 "Sir" 哂落梳化   根本就係眼瞓   但個心太野喇


無啦啦咁嘅衰樣   好似隻鹿咁呀   哈哈哈哈


小姐   妳影完未呀 ?!


佢今次真係攰   因為出面狗吠都唔理呀


佢瞓到咁   係咪開冷氣凍呀 ?!



家姐同姐夫 4 點左右番到嚟   之後妹妹又上嚟   突然間好熱鬧咁 ~

我同家姐講話買咗 2 條睡裙   佢話佢都諗住買比我   真係好在我話佢知買咗咋


妹妹見到家姐雪櫃好多飲品   佢勁鍾意   話如果佢屋企係咁就好   我話其實飲水仲好啦   汽水呢啲真係無益 ~

我 6 點 40 分走人   因為要去里奧大人公司幫手呢 ~

同里奧大人 8 點左右走人   諗住食泡菜鍋但無位   咁轉場食泰國嘢 lu ~

食完抖陣就番屋企   沖埋涼就休息喇 ~

好口渴呀   里奧大人開咗罐啤酒   我都忍唔住飲咗幾啖 ~

今晚 11 點幾都要瞓   聽日番崇拜   要早啲起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言