2020年5月17日星期日

香菇豬肉燒賣 + 潮州粉果 ( 17-MAY-2020 )



( 17-MAY-2020  SUN )

8 點 55 分起身   即煲水沖咖啡同預熱焗爐 ~

梳洗之後就食早餐   抖到 10 點先做大清潔 ~


依家難得唔駛番崇拜   所以都會大清潔屋企   再大清潔廚房同廁所   難得有時間呢 ~

唔經唔覺   搞咗 3 個鐘   啲汗係咁滴   真係勁爽   依家無做運動   好難會有咁多汗嘛 ~

家姐話開冷氣   Berry 就即瞓覺   幾鬼嘆


沖埋涼就抖下   2 點出發同里奧大人去南記食嘢喇 ~



食完就去姑奶屋企拎嘢   搞掂哂都接近 4 點   即打的番屋企喇 ~

出一出街真係成身汗   所以又要沖涼   咁里奧大人沖完涼都瞓陣 ~

佢 6 點左右起身   咁啱我都開始預備晚餐 lu ~

今餐又係九唔搭八   燒賣粉果就過期一星期   蒜蓉包同 Pizza 就尋晚食剩   蔬菜湯就係上星期五   所以今餐一定要清哂呢幾樣嘢   哈哈 ~

之後同里奧大人講話燒賣粉果係過期   佢話之前先同同事傾開過期食物   佢話佢對過期都幾有經驗呀   衰 ~

咁佢話飲咗我之前特登買比佢嘅咖啡   飲咗 3 次都好眼瞓   所以比哂同事   我話係貴嘢嚟㗎  (其實只係 $80 左右)   之後我話我都只係飲 UCC 廿幾蚊一樽嗰啲咖啡粉咋   佢個樣有啲心痛咁啦   之後我話我唔會買 Cheap 嘢比你㗎   佢個樣好慘話咩叫做 Cheap 嘢 ?!   呢句好笑   又真係好難講比佢知 Cheap 嘢嘅定義   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇   今日真係做咗成日咁 ~

今晚 11 點都自己瞓先   可能今日出咗好多汗   個人比較攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言