2020年5月6日星期三

咖哩茄汁沙甸魚 ( 6-MAY-2020 )



( 6-MAY-2020  WED )

今朝一覺瞓到 7 點 15 分   起身勁精神呀   感謝主 ~

之前兩日真係勁唔舒服   我真係驚㗎   因為無啦啦咁嘛 ~

7 點 40 分出門口   所以買埋生果先食早餐   唔想放工特登去買 ~

買咗 3 磅幾豬腰芒 + 2 磅龍眼 + 5 個鴨梨 + 4 條大蕉   原來一齊放埋落環保袋都幾重   但費事拎幾袋生果番工啦   好鬼肉酸   哈哈 ~

一路行都覺得好熱   咁摸下額頭   原來係成頭汗   我唔摸真係唔知㗎 ~

早餐食芝腿治烘底   阿姐見到我抹汗   都話覺得我好熱   因為我真係好少咁樣抹汗   哈哈 ~


菇場忙呀   好在夠精神   哈哈 ~

Lunch 去買炒麵+粉果   之前話過唔再幫襯   但真係唔想食濕湯粉   所以又買番佢了 ~

真係奇怪   呢排係食完 Lunch 就眼瞓   但未食之前係精神架喎   搵日食 Flakes 或者麥皮   如果食完唔眼瞓   咁即係我食嘅 Lunch 係好重味精了 ~

放工即走   同里奧大人差唔多時間番到屋企   我叫佢沖涼先啦   一陣食完可以休息一下先開會 ~

是日晚餐 - 咖哩茄汁沙甸魚

咖哩茄汁沙甸魚 - 跟肥媽學㗎   都好方便   因為屋企有五香粉 咖哩粉同辣椒粉   之前又買咗茄汁沙甸魚   星期六又特登買咗薯仔   所以點都要整呢個餸呢   估唔到又幾好味   有機會再整 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

里奧大人同事煮嘅芋頭西米露   超級勁好味呀   里奧大人話我扮嘢   我話真係超級好味呀   我平時好怕食西米露   因為一 pat pat 咁   但呢碗完全無呢啲感覺


里奧大人 8 點開會   一開開到 9 點 45 分 ~

佢 10 點半左右都瞓   我就 11 點鬆啲先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言