2020年5月21日星期四

韭菜餃 (外賣) + 蒸節瓜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 21-MAY-2020 )







( 21-MAY-2020  THU )

今朝里奧大人鬧鐘響   諗住都起身啦   之後里奧大人話依家 7 點咋   咁我都瞓多陣 ~

咁問佢尋晚半夜係咪摸我   因為我覺得好似有人摸我咁   佢話係呀   話我大叫呀   我真係發緊惡夢㗎   見到有人比人殺   總知發咗勁多夢   里奧大人話佢發個夢仲恐怖   佢食完就比錢   點知間餐廳就送金銀衣紙呀   佢話大吉利是   哈哈 ~

今朝早咗出門口   估唔到又撞到多士   原來佢又早出門口 ~

去到茶記都只係 8 點 05 分   居然見到 8 卦   佢又係早咗   做咩今日個個都早咗㗎   哈哈 ~


菇場 4 部冷氣壞哂   有少少焗   好在唔忙   唔係要行來行去   真係暈都似 ~

10 點左右師傅嚟整冷氣   之後聽到佢話要有冷氣嘅話   就要 4 部冷氣一齊開到 16 度   咁即係未整好啦 ~

之後同事問師傅幾時整好 ?!   師傅答話維修完就整好   佢地企喺我面前對話   我真係差啲笑咗出來   哈哈 ~

Lunch 食菠蘿叉燒包   朝早買定架喇   因為晏晝落雨   唔想出去 ~

阿爽真係麻鬼煩   食完飯就係咁吹口哨   之後又一路聽歌一路拍枱   最後仲勁   隻腳都打埋拍子   大佬   鬼上身咩 ~

無啦啦勁忙   好在 4 點幾搞掂   5 點可以準時走 ~

去街市買餸   之後即番屋企   超級勁熱呀   次次買完餸   真係成身濕哂 ~

番到屋企即預備   里奧大人 6 點左右番到屋企   咁叫佢沖涼先 lu ~

今晚 7 點鬆啲開餐   算遲喇   哈哈 ~  

是日懶餐 - 韭菜餃 (外賣) + 蒸節瓜 + 芫茜皮蛋魚片湯 

韭菜餃 (外賣) - 1月中買嘅時候   都只係 $26   但依家要 $30 呀   不過就大隻咗   但其實我就鍾意佢細細隻先幫襯   點知依家大大隻   哈哈 ~

蒸節瓜 - $12/4條好抵   咁就今晚食 2 條   聽晚再食 2 條   咁就唔駛再買菜 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 今晚點都要滾啲下火湯比里奧大人飲   佢一見到碗湯就問係咪下火湯 ?!   醒喎今次   我話今晚仲比我見到 2 份梳羅魚   上次行哂成個街市都無呀   但因為我想連續兩晚都滾呢個湯   所以唔買梳羅魚喇   對你幾咁好呀   哈哈 ~

洗埋碗就即沖涼   抖陣就食糖水 ~

我同里奧大人講   今星期你啲同事比咗好多嘢我哋食   真係排住隊食㗎 ~

蕃薯西米露   好好味呀   但就超級超級飽肚


家姐又影 Berry 姐比我睇   話佢瞓得好林呀   諗起有次我攬住 Berry   家姐問我仲鍾唔鍾意 Berry   我話點解咁問 ?!   佢話 Berry 依家大隻咗   我話關咩事呀 ?!?!   佢唔大隻我就驚啦   同埋大隻唔大隻都係 Berry   我當然鍾意佢啦   痴孖根


睇下電視   今晚 11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言