2020年5月26日星期二

辣椒炒蜆肉 + 原味脆皮腸 + 粟米 ( 26-MAY-2020 )




( 26-MAY-2020  TUE )

呢排瞓得唔係咁好   唔知做乜鬼 ~

早餐食芝腿治烘底   好味道   但唔可以日日食 ~


菇場忙下停下   一嚟就係做 Urgent 嘅嘢   要快快快   真係就來神經衰弱   哈哈 ~

Lunch 食吞拿魚包   家姐話又食包 ?!   我話諗住晏晝會落雨   所以朝早買定囉   點知又無落   但點都要食埋去 lu ~

呢隻 Cheese Twists 都幾濃芝士味吖   我買咗 2 盒   諗住比盒家姐   點知佢唔要喎



4 點先來勁忙   今次真係要快快快喇   做到差唔多放工先做完 ~

放工即走   買完辣椒就去超市買嘢   今日買大支裝蠔油   比錢嘅時候   收銀拎支生抽出嚟   話買蠔油送嘅   真係估唔到呢   好在我無買豉油咋   唔係兩大支有排用了 ~

番到屋企都即預備喇   今晚里奧大人 6 點 15 分番到屋企   不過未食得住   咁叫佢沖涼先 ~

是日晚餐 - 辣椒炒蜆肉 + 原味脆皮腸 + 粟米

辣椒炒蜆肉 - 第一時煮呢個餸   簡單又方便   買咗 1 隻紅尖椒同 2 隻青尖椒   切紅椒嘅時候就咳到我死死下   好肯定係好辣   切完哂   我啲手指都比佢乸到好痛   所以決定唔加紅椒炒喇   但切咗無理由浪費   咁我用嚟送飯   食咗半碟真係頂唔順   個胃比火燒咁   真係要停一陣先可以再食   剩番半碟辣椒真係要掉咯 ~

原味脆皮腸 - 好想食腸仔   但依家雞肉腸都要 $22.9/排   所以唔買住   反正屋企有脆皮腸   食哂先再買雞肉腸 ~

粟米 - 想食甜嘅蔬菜   粟米係首選   哈哈 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後沖涼休息食生果喇 ~

里奧大人 8 點準時開會   差唔多 9 點幾就開完會   算快呢 ~

今晚里奧大人 10 點半瞓   我 10 點 50 分都瞓喇   好攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言