2020年5月16日星期六

脆味批 CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 家姐屋企 ( 16-MAY-2020 )

大胃 B 餐 ($225)
環遊世界大批 (薄批) + 海鮮闊條麵 + 炸雞 4 件 + 蒜蓉包



( 16-MAY-2020  SAT )

今日 off   但瞓到 9 點 20 分就要起身   沖埋涼抖陣   買埋早餐就等家姐接我去佢屋企 ~

一入屋   Berry 係咁叫   仲變咗女仔聲添呀   第一次聽到咁咋 ~

家姐話 Berry 直頭唔理佢   真搞笑   但出到街又好痴住家姐架喎 ~


咩都索一餐


好眼瞓咁喎   我次次一同 Berry 影相   家姐就即刻唔會郁同出聲   話佢一郁   Berry 又會郁   驚比我鬧喎   哈哈



我同家姐叫呢啲做衰眼   哈哈


里奧大人今朝 Whatsapp 話中午同婆婆食飯   咁家姐又話一齊去   所以即打比婆婆   今日佢無人約   所以可以成事   之前家姐同大食諗住假期同佢飲茶   不過佢話舅父約咗佢喎   所以唔去飲 ~

12 點出發   一齊接里奧大人放工   佢啲同事搞笑   話家姐係長輩   里奧大人一定要請食飯   哈哈   成班女人一齊講喎   里奧大人點敵得過吖   哈哈 ~

咁里奧大人去金坊拎位先   我同家姐就去婆婆屋企接佢 ~

去到金坊   婆婆話想飲茶   好在里奧大人無叫嘢食咋   咁金坊老闆都話唔緊要啦   就老人家飲茶啦   真係唔好意思   因為平時婆婆好少咁樣嘛 ~

去到 1 點幾   等咗 40 分鐘先有位   攰到呢 ~

白雲鳳爪 - 家姐問點解我唔食鳳爪   最後點都要叫碟白雲鳳爪   哈哈   我勁鍾意食㗎   酸酸甜甜好開胃


金珠家姬鹹水角 - 新鮮熱辣好味道


擂沙湯圓 - 普通啦


街頭車仔腸粉 - 腸粉好滑


黑糖古法秘制馬拉糕 - OK 喎


馬友咸魚雞粒飯 - 呢個飯好味   雞肉又滑   同埋都好多雞粒


名門花菰棉花雞 - OK 呀


鮮竹陳皮牛肉球 - 又係 OK 呀


飲到 3 點都走喇   家姐同里奧大人講話佢好耐無探 Berry   不如一陣去探佢吖    估唔到里奧大人話好呀 ~

我哋送埋婆婆番屋企   坐到 3 點 40 分走人 ~

搭巴士去家姐屋企   話咁快就到 ~

妹妹又嚟咗   又可以點佢做嘢   可能我無細妹   所以點佢做嘢都唔錯   哈哈 ~

見佢咁乖   叫佢同我打機過關啦 ~

7 點開餐   妹妹食完塊蒜蓉包就番屋企   我哋就繼續慢慢食   食完又食生果   喺屋企食嘢就最自在呢 ~

好耐無食橙喇   因為我真係好懶拻橙呢


差唔多 8 點 45 分走人   番到屋企即沖涼 ~

原來今日早午晚餐都同家姐一齊食呀   勁開心   哈哈 ~

睇多陣電視   今晚 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言