2020年5月10日星期日

麻辣涼拌豬手 + 口水汁雞翼 + 鹹水角 + 春卷 + 潮州粉果 (外賣) @ 屋企 ( 10-MAY-2020 )



( 10-MAY-2020  SUN )

今朝里奧大人起身   我都想起身   因為好想快啲大清潔屋企呀   但其實又好攰咁喎   所以繼續瞓   一瞓瞓到 10 點 10 分   即起身喇 ~

臨瞓前發咗個夢   係我要番工   里奧大人就可以繼續瞓   但其實調轉咗   哈哈 ~

即洗臉刷牙   食埋早餐就大清潔屋企 ~

黑糖香軟包都幾好味   我食咗 3 塊


11 點唔夠就開始做大清潔   差唔多 1 點半先搞掂   流咗超級多汗   勁爽呀 ~

大清潔埋廁所就沖涼   之後休息喇 ~

里奧大人 2 點幾放工   佢去九龍灣剪髮   咁我都同佢一齊食下午茶啦 ~

我依家好少出去飲凍飲   但今日真係忍唔住喇




里奧大人去剪髮   我就買晚餐   順便行商場等佢   又買咗件 1 piece   勁開心 ~

差唔多 4 點幾   佢都剪完髮   所以一齊搭車番屋企喇 ~

番到屋企即沖涼   頭先我行短短一條路   成個背脊已經係汗呀 ~

今日熱到爆炸   5 點個天直頭黑哂   想落雨呀   怪不得頭先熱到咁啦 ~

7 點幾開餐   今晚只係蒸熱粉果   勁嘆 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就休息   今晚 9 點唔夠睇慶餘年 ~

睇到 11 點半都開始眼瞓   所以都瞓喇   聽日要番工 ~

沒有留言:

發佈留言