2020年5月25日星期一

冬菇臘腸蒸雞翼 + 腍甜菜心苖 ( 25-MAY-2020 )

里奧大人話點解用 2 人飯煲都咁大碗飯 ?!   仲好似大過之前用大飯煲嘅飯咁嘅 ?!?!   我真係笑咗出來   我話想快啲食哂雪櫃啲米呀   所以咪大碗啲囉   同埋臘腸同腐乳鹹吖嘛   要多啲飯來送呢   食就食啦




( 25-MAY-2020  MON )

尋晚瞓得唔好呀   2 點幾起身去廁所   之後又熱醒   咁我條頸出汗嘛   拎紙巾抹啦   里奧大人問我係咪凍 ?!   我話熱呀   之後佢話係咪潮熱呀 ?!   笑死我呀   可能真係聽我講得多   所以佢講出來   哈哈哈哈 ~

臨醒前發咗個夢   係一聽道就瞓着咗   仲好好瞓   瞓到講完道呀   瞓覺發夢自己瞓覺都幾得意   哈哈 ~

早餐食奶醬多   諗唔到食咩好 ~


菇場忙咗陣   之後 Hea 過 ~

傷口都埋咗   但痛痛地


Lunch Time 落勁大雨   咁食杯麵喇  ~

仍然唔忙   但我好攰呀   所以勁想快啲放工   哈哈 ~

5 點即走   番到屋企就預備晚餐 ~

是日懶餐 - 冬菇臘腸蒸雞翼 + 腍甜菜心苖

冬菇臘腸蒸雞翼 - 今日清清哋   即係蒸嘢算喇   雞翼用五香粉醃咗半個鐘   都無咩味嘅   冬菇又唔記得醃   但其實我好少咁樣整冬菇   所以無概念要醃呢 ~ 

腍甜菜心苖 - 食埋今餐又要停下   好悶呀   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後熨 2 機衫   勁攰 ~

諗住今晚會 10 點半瞓   點知又唔係咁眼瞓   所以睇埋新聞   11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言