2020年5月18日星期一

冬菇燜雞翼 + 白菜仔 ( 18-MAY-2020 )




( 18-MAY-2020  MON )

尋晚瞓得麻麻哋   半夜去咗 2 次廁所   下次都係早啲飲湯好啲 ~

真係好唔想起身咁呀   好少會咁樣   好在沖完涼又精神啲咁呢 ~

早餐食腿蛋治烘底   今朝想食鹹嘢 ~


一番到菇場就要執番好啲嘢   原來西瓜已經幫我放好電腦   仲幫我拎埋 3 個箱回位   所以我可以好快手搞掂 ~

原來本身枱面好污糟㗎   好在阿後叫清潔姐姐上來幫我抹咋   我都好奇怪   點解張枱咁乾淨   不過我番來都一定會再大清潔呢 ~

忙咗陣就可以抖   但每月一到   個肚有少少咁扯住   唔係咁舒服囉   最慘係會好攰 ~

Lunch 食菠蘿叉燒包   今朝買定架   因為今日會落大雨呢 ~

仍然抖啦   個人超級攰   同 8 卦傾開都諗住無得放早   點知 4 點收到訊息話放 5 點   咁又好喎 ~

5 點都準時走   買埋菜先番屋企 ~

番到屋企都無抖呀   要預備晚餐㗎喇 ~      

是日晚餐 - 冬菇燜雞翼 + 白菜仔

冬菇燜雞翼 - 諗住蠔油燜雞翼   原來得半湯匙蠔油   所以即轉用生抽老抽燜喇   呢個餸主角係冬菇   雖然只係燜咗 40 分鐘   但都入哂味呀 ~

白菜仔 - 里奧大人條脷生瘡呀   因為一星期食咗兩次 Pizza   所以買白菜仔清清熱氣 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

食埋木瓜就休息   里奧大人話幫我熨衫   我話唔好成日話講幫我   啲衫唔係只係得我囉   咁我煮飯都唔會話幫你煮飯嘛 ~

今晚里奧大人 10 點 20 分就瞓覺   我就 11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言