2020年5月8日星期五

脆肉瓜薯粒炒墨魚丸 + 台灣黑椒腸 + 黑豚豚骨麵 ( 8-MAY-2020 )





( 8-MAY-2020  FRI )

今朝好似無咁熱   但都係熱   哈哈 ~

早餐食餐蛋治烘底   好耐無食   我成日喺度諗   如果早餐只係餐肉 + 炒蛋 + 多士就可能唔飽   但夾埋做三文治又超級飽㗎喎   點解呢 ?!


菇場忙下停下   但我背脊肋骨無啦啦超級痛呀   唔知係咪比里奧大人拍到內傷   哈哈 ~

Lunch 又係 Flakes + 朱古力奶   今次食少少 flakes 算喇   因為仲係好飽 ~

1 點半開工即收到群組訊息   就係明天要上班   我居然有啲接受唔到呀   哈哈 ~

第一件事即校鬧鐘   唔係聽朝唔知醒就死喇 ~

放工即走   番到屋企都預備餐 ~

切粒粒最花時間   真係唔經唔覺就切咗 15 分鐘   一望個鍾已經 6 點 15 分   要煮晚餐喇 ~

是日晚餐 - 脆肉瓜薯粒炒墨魚丸 + 台灣黑椒腸 + 黑豚豚骨麵

脆肉瓜薯粒炒墨魚丸 - 其實脆肉瓜+4粒薯仔+1棵蔥係已經擺咗接近一星期   唔食唔得啦   咁我覺得就咁炒無味道   所以加埋榨菜絲+墨魚魚一齊炒   估唔到都好味道呀 ~

台灣黑椒腸 - 終於清埋冰格嘅 3 條黑椒腸   本身諗住煎扎肉   但炒完碟脆肉瓜都覺得好多咁   所以問里奧大人駛唔駛煎扎肉   佢話唔駛   咁我話不如煎黑椒腸啦   佢話咁又好喎   咁即煎啦 ~   

黑豚豚骨麵 - 喺 759 買咗 2 Pack   好似 $27.9   但間唔中食呢啲拉麵都唔錯   好似無食出前一丁咁口渴咁呢   雖然都係味精嘢   哈哈 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後沖涼喇 ~

8 點 45 分就睇慶餘年   依家劇情緊湊   所以好想快啲睇 ~

因為用另一個 Hard Disk 錄影肥媽   所以 10 點半就唔可以睇 "慶餘年"   要錄哂肥媽再睇   今晚我要再睇多陣先瞓呀   所以差唔多 12 點先瞓   怪不得里奧大人之前追住來睇   睇到好夜   依家終於明白喇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言