2020年5月20日星期三

午餐肉煎雙蛋出前一丁 + 牛油多士 + 芝士焗年糕粟米 ( 20-MAY-2020 )






( 20-MAY-2020  TUE )

里奧大人鬧鐘無響   好在我今朝 7 點半起身咋   其實依家都係覺得早 5 分鐘起身好啲   咁唔駛咁趕   可以慢慢換衫先出門口 ~

早餐食吞拿魚治烘底   好耐無食   覺得好味   哈哈 ~


菇場忙呀   咁里奧大人 Send 咗張芝麻糊嘅相比我睇   我以為 11 點幾呀   原來只係 10 點   無諗過咁早食芝麻糊嘛 ~

Lunch Time 出去行陣   咁打比里奧大人問佢食咩啦   佢話依家飲緊蕃茄湯   今日真係好多嘢飲喎   呢個星期   佢啲同事又整甜品又煲湯   真係好有口福   最開心係我都受惠   哈哈 ~

好想食濃味嘢   所以食牛什河   我係什河走腸少河多蔥多辣椒油   麻煩呀呢 ~


菇場忙下停下   好快 5 點 ~

同里奧大人同步落車   所以一齊番屋企 lu ~

我叫佢沖涼先啦   咁唔駛咁趕 ~

預備哂晚餐材料   我都即拖地喇 ~

是日晚餐 - 午餐肉煎雙蛋出前一丁 + 牛油多士 + 芝士焗年糕粟米

午餐肉煎雙蛋出前一丁 - 諗住一半厚切一半薄切   厚就易切   但薄呢   一切就散開哂   哈哈 ~

牛油多士 - 里奧大人同事嘅自家制麵包   星期日比㗎喇   今晚一定要食啦 ~

芝士焗年糕粟米 - 唔想就咁粟米咁單調   所以加 Mozzarella Cheese 同年糕一齊焗   簡單又好味 ~

搞掂哂都接近 8 點   里奧大人要準備開會喇 ~

我就開機洗衫   沖埋涼就休息下 ~

抖陣就食芝麻糊   係姑奶喺星期日整比我食㗎   要食埋佢喇 ~

里奧大人差唔多 10 點先開完會   佢 10 點半都瞓喇   我就 11 點先瞓 ~
     

沒有留言:

發佈留言