2020年5月5日星期二

麻辣手撕雞 + 客家釀涼瓜 (外賣) @ 屋企 ( 5-MAY-2020 )



( 5-MAY-2020  TUE )

今朝起身又係有啲攰   但尋晚已經 10 點半瞓喇喎 ~

早餐食奶醬多   無咩胃口 ~


番到菇場一坐低   就見到有包 Tissue 喺枱面   以為尋晚放工跌咗出來   有人幫我放番喺枱   但擺到咁樣 (即係唔係求其放埋一邊)   我就覺得唔似我跌咗囉   之後再望其他同事嘅枱   每人都有包 Tissue   咁應該係西瓜比我哋啦 ~

忙下停下呀   但我好攰   哈哈 ~

Lunch Time 出去買雞骨草比里奧大人   再行陣就買魚片頭米番菇場食 ~


食完個 Lunch 仲攰   做咩鬼呀   我估係味精太重 ~

好在忙咋   但無啦啦暈一暈   好在放 5 點   可以早啲番屋企休息 ~

放工即走   番到屋企真係要灘喺梳化 ~

呢兩日好唔舒服   個肚又谷谷地   加上菇場冷氣超級凍   所以更辛苦 ~

次次里奧大人喺屋企   就會問我去到邊   開定冷氣等我   但呢兩日我話唔好開住等我   我仲凍緊呀 @@

抖到 6 點又好啲喎   可能個身終於完全解凍   哈哈   所以即去買外賣喇 ~

番到屋企即沖涼   諗住開餐   點知里奧大人又話沖涼   我話頭先應該去沖嘛   真係呢 ~

食完飯就洗衫   之後即睇 "慶餘年" ~

今晚 10 點半都瞓喇   里奧大人以為我睇埋肥媽先瞓   所以佢知我好攰   同埋都錄咗嘛   留番聽晚睇都得呢 ~

沒有留言:

發佈留言