2020年5月9日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 9-MAY-2020 )

豚肉雜菜湯鍋定食 ($45) - 今次終於記得少飯   天口熱   唔想食咁多飯   


雞扒夜貓大碗飯 (木魚絮 + 紫菜絲 + 牛油拌) ($45) - 一樣咁好味道


( 9-MAY-2020  SAT )

感恩一覺瞓天光   瞓到 7 點半都自然醒   今日要番工呀   有啲唔慣   哈哈 ~

多咗時間用   所以轉場食早餐 ~


食完成身汗   已經慢慢食   好後悔無飲凍咖啡   哈哈 ~

菇場唔忙   個個人喺度等放工 ~

放工即走   約咗家姐同姐夫喺新都城食嘢   家姐頭先話飲茶   不過我話怕人多   之後去食上海嘢 ~

酸辣湯拉麵 ($42/套餐) - 都有酸辣味   唔錯唔錯


上海炒粗麵 ($48/套餐) - 一般啦   無咩味道咁


雞絲粉皮 & 美味烤麩 (套餐小食)   仲有杯凍洛神花茶 & 凍豆漿


招牌小籠包 ($37) - 都幾大粒   同埋都多肉汁呀   好味道


脆皮春卷 ($33) - 齋春卷好味呀   我唔鍾意食芋頭同埋有肉絲嘅春卷


諗住去 6IXTY 8IGHT 再買 2 條睡裙   居然無哂貨   但就買咗件 1 piece   佢啲質料都好舒服   第時多個選擇   嘻嘻 ~

再行去 360 買花街朱古力   買完就番家姐屋企喇 ~

一開門   Berry 就跟住我啦   家姐話 Berry 唔會跟姐夫   所以今次睇下佢跟邊個   最後 Berry 都係跟我   哈哈 ~

無啦啦上梳化   應該係想瞓


瞓啦喂



睇個樣都唔係瞓㗎喇


一比零食就彈起身



好鍾意佢啲牙仔


同佢撩牙  哈哈



家姐話每款要一粒   咁我話不如一齊數下幾多粒啦   邊隻最少應該就係最好味嘅   之後我話得妳陪我數咋   里奧大人一定話我無聊   家姐話佢咪一樣   姐夫都唔會同佢一齊數   哈哈



妹妹 5 點左右嚟到   家姐話妹妹同佢講   好鍾意家姐屋企   好似自己屋企咁舒服 ~

不過呢個妹妹多嘢講   我話成個晴晴細個咁 ~

6 點幾走人   去接里奧大人放工 ~

今晚 8 點幾先去食飯   食完都走喇   我想快啲番屋企睇 "慶餘年" ~

番到屋企即沖涼   等埋里奧大人沖埋涼就睇 "慶餘年"   今晚睇到差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言