2020年5月27日星期三

燉奶佬餐廳 @ 大圍 ( 27-MAY-2020 )

咖哩牛筋腩飯 ($57) - 咖哩汁無咩味   不過算啦   我都唔係想食咁辣


香煎魚柳豬扒煎蛋飯 ($57) - 里奧大人最鍾意食呢啲餸   佢話好味道   但啲
汁唔夠多呢


沙律最好味


( 27-MAY-2020  WED )

尋晚瞓得都算唔錯   但起身都係有啲攰 ~

早餐食奶醬多   好悶但又會叫來食 ~


菇場唔太忙   可以抖下 ~

Lunch Time 出去買牛什米   因為勁餓   唔想再等   牛什牛腩呢啲就最快   哈哈 ~


忙下停下   又係 4 點幾先有 Urgent 嘢 ~

放工即走   去接里奧大人放工   順便見下 "林謝謝"   傾咗 5 分鐘左右都要走喇 ~

今晚去阿喂爸爸嘅安息禮拜   諗住直接坐的士去大圍   不過驚路面混亂   所以里奧大人同事叫我哋搭火車   咁我哋唯有搭巴士去紅磡站再搭火車啦 ~

里奧大人話好餓呀   佢話諗住放工喺公司附近食飯   點知要去到大圍先食   哈哈 ~

去到大圍即去搵食   見到餐廳無人又唔焗就入去食 lu ~

食到 6 點 45 分左右就走   即去坐 Shuttle 喇 ~

差唔多 7 點到紀念館   鞠躬後就同阿 mi 喂傾陣偈   再介紹 mi 媽 mi 爸比我哋識   每次阿 mi 返娘家   我都會麻煩佢代為問候 mi 媽 mi 爸   所以 mi 媽見到都同我講話好有心   哈哈 ~

儀式 7 點半開始   接近 9 點完畢   咁我同里奧大人都走喇 ~

打的番屋企都好快   可能行山路啦   最搞笑比錢嘅時候   我同司機講話計咗隧道費未 ?!   司機笑住話行山路呀   唔駛隧道費呀 ~

番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

今晚里奧大人 10 點半都瞓   我就 11 點唔夠都瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言