2020年5月15日星期五

焗海鮮卷 + 蕃茄南瓜紅蘿蔔粟米湯 ( 15-MAY-2020 )





( 15-MAY-2020  FRI )

感恩一覺瞓天光   起身都好精神 ~

就嚟又打風   呢兩三日好似話 33 度   諗起都熱   最慘係焗熱 ~

早餐食芝腿治烘底   用叉吉住食真係好正   哈哈 ~


菇場忙咗陣呀   所以時間過得好快 ~

Lunch 食杯麵   真係唔想出去呀   天氣實在太熱   阿齋都話我今星期無出過去喎   完全唔似我   因為我成日話要出去行陣嘛   哈哈 ~

星期六要喺我個位整冷氣   所以放工前要清哂枱面啲嘢   阿後同西瓜都問師傅   可唔可以就咁用垃圾袋舖住張枱   咁唔駛咁大工程   好可惜唔得囉   因為要企喺我個位呢 ~

搬好哂所有嘢都已經 5 點   可以放工喇 ~

去埋街市買湯料就即番屋企預備   大熱天氣滾湯   真係汗水多過湯水   哈哈 ~

滾起上來一大煲   睇見啲顏色真係好開心   哈哈


里奧大人差唔多 7 點唔夠就番到屋企   但要等多陣先可以開餐呢 ~

是日懶餐 - 焗海鮮卷 + 蕃茄南瓜紅蘿蔔粟米湯

焗海鮮卷 - 好在尋晚突然間想買咋   咁今晚就有得食   如果唔係就要蒸排骨呢 ~

蕃茄南瓜紅蘿蔔粟米湯 - 好想飲蔬菜湯呀   所以即刻滾呢個湯 ~

洗埋碗就即開機洗衫   之後即沖涼喇 ~

抖到差唔多 10 點就食芋頭西米露   里奧大人同事特登比咗一大杯比我呀   勁感動 ~


里奧大人 10 點幾都瞓覺   我就睇埋 "慶餘年" 大結局先瞓   好在只係 12 點唔夠咋   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言