2020年5月13日星期三

蜜汁焗雞扒 + 角瓜鯪魚滑湯 ( 13-MAY-2020 )





( 13-MAY-2020  WED )

今朝無咁熱喇   落咗場雨真係清涼好多 ~

早餐食腿治烘底   但其實我係叫芝腿治㗎 ~


菇場忙下停下   好快 Lunch Time ~

諗住行陣   點知落到樓下就好似想落雨咁   所以即買粉果 + 炒麵番菇場算喇 ~


食完半個鐘之後就勁眼瞓   應該係味精重 ~

勁忙呀   好快就 5 點放工 ~

買完餸就番屋企   原來都接近 6 點   要預備好晚餐 lu ~

里奧大人 7 點番到屋企   等我炒埋個油麵就可以開餐喇 ~

是日晚餐 - 蜜汁焗雞扒 + 角瓜鯪魚滑湯 

蜜汁焗雞扒 - 放入焗爐焗就算喇   本身想煎架   個皮脆卜卜好味嘛   但真係唔想彈到成身油   又要做大清潔囉 ~

角瓜鯪魚滑湯 - 一心諗住買梳羅魚   但行哂所有魚檔都無   咁即轉陣買半斤鯪魚滑   我都好鍾意食架   同埋煮湯好方便   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

里奧大人幫手熨衫   我就休息 ~

呢排右手又用錯力   所以比較痛   里奧大人無啦啦好認真咁叫我唔好洗衫   我以為咩事   原來佢話我手痛 ~

今晚 11 點都瞓   可能好耐無買餸   行多兩行比較攰   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言