2020年5月31日星期日

招牌牛腩米粉 + 手打牛丸河粉 + 腐乳通菜 (外賣) @ 屋企 ( 31-MAY-2020 )

我同里奧大人講話你一定唔記得多蔥啦 (但其實我唔記得講)   不過費事打比佢啦   估唔到佢又記得多蔥   呢下我都開心㗎   話哂記得我嘅習慣嘛   我係比較麻煩啲嘅   嘻嘻


( 31-MAY-2020  SUN )

今朝里奧大人出咗門口   我先差唔多可以瞓得着 ~

I之後係咁發惡夢  喺夢中度大叫   叫到失聲呀   所以如果里奧大人喺度   肯定嚇親佢 ~ 

有個夢係之前都發過㗎   真係好奇怪 ~

9 點 15 分起身   個人都好似溫溫燉燉咁   因為係咁發夢   其實同無瞓無咩分別   哈哈 ~

刷埋牙就大清潔廁所   搞掂哂就即沖涼喇 ~

咁睇巴士 Apps   見差唔多有車就即出門口 lu ~

無啦啦好似好趕咁   但其實我搭下班車就得囉   真係痴咗線 ~

落車有啲暈呀   我直頭想叫里奧大過來扶我   不過我覺得可能係餓得滯   哈哈 ~

慢慢嘆早餐   食食下   家姐就 Whatsapp 比我睇 2 Pack 泰國蟹肉味米粉   我頭先都心諗   希望家姐唔好幫我買米粉啦   同埋諗住咁早應該未開舖   估唔到 9 點半已經開舖   之後又再諗   想叫家姐 Send Berry 來睇下   無耐就見到 Berry 張相   唔通真係心靈相通得咁緊要   哈哈 ~


之後仲打來傾偈   家姐幾乎每個星期日都會問我食咩 ?!   我之前喺屋企整嘢食   佢以為我喺屋企食完就番教會   之後再等埋里奧大人放工再 Lunch   我話我喺屋企食就即係唔會出街㗎喇 ~

話咁快傾咗半個鐘   原來都接近 11 點   我要去里奧大人公司幫手喇 ~

崇拜完畢就等埋里奧大人放工   之後一齊食 Lunch   食完去姑奶屋企拎蜜糖 ~

芝士焗咖哩牛肉蟹柳意粉 ($48) - 呢個好味呀   熱辣辣的   里奧大人成日話我啲食物熱辣辣就好味   咁食呢啲就更係熱先好味啦   係咪呀 ?!?!?!


蒜茸汁香煎雞扒腸仔薯角 ($47) - 薯角最好味


拎完再傾陣偈就番屋企喇   第一時間去沖涼呀   今日好鬼熱 ~

里奧大人沖埋涼都瞓陣   我又瞓唔到呀   所以開機洗衫   又睇下 Youtube ~

佢 6 點左右起身   我話我好攰呀   真係唔想煮麵   所以話外賣喇 ~

次次叫里奧大人自己去買外賣   佢都好樂意   我一話餓   佢真係即出去買   所以都好感激佢   始終我頭先話煮麵嘛   最後無煮   仲要佢出去買呢 ~

咁我話你想食咩呀 ?!   我下次煮吖 ?!   佢話想食我整嘅甜品   好好食架喎   我話我整嘅甜品 ?!?!    我真係諗唔到   佢話係芒果糯米糍呀   仲叫我整比佢啲同事食   不過佢都話隔咗一晚   口感真係唔同㗎   要即整即食先好味道呢 ~

之後佢話佢咃食完   可以放兩日假   我反應太遲鈍   原來係話食完屙兩日呀   衰佬 ~

諗住唔駛再沖涼   點知食完都有啲汗   又要沖多次 ~

今晚 11 點幾都瞓先喇   好似作唔舒服咁   要快啲瞓先得喇 ~

沒有留言:

發佈留言