2020年5月11日星期一

脆味批 CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 11-MAY-2020 )

星期一套餐 ($159)
環球世界大批 (薄批) & 招牌肉醬意粉 & 炸雞 2 件 & 飲品 2 罐


( 11-MAY-2020  MON )

尋晚貼草本腳貼   原來係熱熱哋   所以瞓得唔係咁好   我覺得腳熱就最慘   所以肯定隻腳係唔會蓋被  ~

今朝起身就慘啦   隻腳板唔係咁舒服   背脊又痛喎   好在沖咗熱水涼又好似好少少 ~

早餐食奶醬多   無咩胃口 ~


菇場唔太忙   可以抖   周身骨痛勁唔想郁 ~

Lunch Time 出去幫里奧大人嘅公司睇手套   感恩買到一盒   買完就再買 Lunch 番菇場食   菇場冷氣已經好勁   但我都一路食一路出汗 ~


仍然唔忙   5 點準時走 ~

番到屋企即同里奧大人講話今晚叫 Pizza   因為我背脊痛   真係無心機煮嘢呢   但又唔想出街食 ~

6 點左右落 Order   之後我都即沖涼喇   難得可以乾乾淨淨食晚餐   哈哈 ~   

6 點半送到   今晚勁快呀 ~

食完抖陣   7 點半即睇 "慶餘年"   越睇越覺得多嘢諗   但又比我諗到答案   最搞笑係里奧大人問我係咪偷睇咗最後幾集 ?!?!

10 點左右落大雨   行雷閃電   但感覺無咁熱喇   之前吽雨真係熱到痴咗線 ~

我今晚 10 點半即瞓喇   里奧大人都覺得驚訝   我話周身骨痛想早啲瞓呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言