2020年5月29日星期五

龍蝦丸 & 墨魚丸 & 脆皮腸 + 蕃薯葉 + 芒果糯米飯 ( 29-MAY-2020 )

奧大人成日問啲丸熟未 ?!   我話唔熟點會拎出來呀   同埋墨魚丸熟咗都係白色㗎啦


唔想洗碟   直接用焗盤



大隻嘅豬腰芒   咁樣切起來無咁麻煩   反正得我食   唔駛整咁靚   哈哈


( 29-MAY-2020  FRI )

話咁快又到 5 月尾   呢幾年覺得啲時間過得勁快 ~

早餐食餐蛋治烘底   依家 8 卦又番嚟食   不過咁都好   起碼對住一個熟悉嘅人   哈哈 ~


菇場忙咗陣就可以抖   唔錯唔錯   因為呢排個人比較攰 ~

Lunch Time 出去行陣   差唔多 1 點就番到菇場   lunch 食菠蘿叉燒包   無諗過晏晝出去   如果唔係今朝唔買定個包啦   哈哈 ~

$30/磅嘅米枝王   我見咁大粒真係好想試下   數埋得十粒咋   點知粒核都好大粒下   咁唔會再買 lu


咁影到粒荔枝唔係咁大粒   但其實 Minions 好細隻㗎咋


用埋手錶做對比   點知粒荔枝就越影越細粒   哈哈哈哈


無啦啦又勁忙   好在 4 點左右搞掂    之後 Admin 同事派口罩   疲情開始之後就每個月都會派口罩比每位同事   真係好感激老闆 ~

放工即走   諗住去買豬肉   點知無哂喎   之後再去 7 仔睇 Dreyer's 甜筒   因為家姐話柚子味好味道   咁我一早都諗住幫佢買定   之後打比佢   佢真係話好呀   哈哈哈哈   咁佢真係好鍾意食   我同佢講   我打比佢記住一定要聽呀   因為多數有筍嘢   哈哈 ~

買完即走喇   但行到半路都再打比家姐  問佢仲要唔要多 8 支 ?!   佢話唔駛   咁我都番屋企 lu ~

5 點 45 分番到屋企即預備晚餐   里奧大人 6 點左右番到屋企   但真係無咁快開餐   所以叫佢沖涼先喇 ~

買完放入雪柜   今次真係要好有技巧   我同里奧大人講話一定唔可以食 Dreyer's 嘅甜筒同雪糕批   因為買比家姐㗎


今晚 7 點先開餐呀   無諗過咁夜   哈哈哈哈 ~

是日懶餐 - 龍蝦丸 & 墨魚丸 & 脆皮腸 + 蕃薯葉 + 芒果糯米飯 

龍蝦丸 & 墨魚丸 & 脆皮腸 - 本身想煎   但真係唔想大清潔廚房   但就咁淥又唔係咁想   所以即刻諗起可以焗嘛   焗完再掃蜜糖   勁有 BBQ Feel   勁正呀   哈哈 ~

蕃薯葉 - 買咗 1 扎   好在買細扎咋   因為超級多渣   其實好耐之前買嘅都係好多渣   所以無再買   但蕃薯葉有益   所以又再買   點知都係咁   應該唔會再買喇 ~

芒果糯米飯 - 之前買咗嘅豬腰芒已經想爛   所以整芒果糯米飯   咁唔想特登開罐椰漿就加兩滴班蘭汁   賣相唔錯㗎   但其實完全無班蘭味嘅   開嘅時候又論盡   整到幾隻手指都係綠色   擦咗好耐先無色咋 ~

洗埋碗都 8 點幾   即沖涼喇 ~

咁我掃地   里奧大人話唔好夾硬掃啲嘢出嚟啦 (我成日同佢洗腦   話屋企好乾淨)   我笑出來   之後我話   咁屋企有嘢掃先掃到出來嘛   其實佢好怕我做家務   因為知我成日腰痛   咁又煮埋飯   佢會覺得我辛苦 ~

老實講   以前我成日同佢講煮飯做家務好辛苦㗎   佢反應有啲唔老嚟㗎   咁又係煩嘅   又要怨又要做   但自從我叫佢幫我有按手同按腰之後   佢就真係覺得我好辛苦   因為我好少會有咁要求嘛 ~

今晚睇多陣電視   一齊 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言