2020年5月28日星期四

XO 醬茄子炒雞球 + 醬油燒汁豬軟骨 + 滷水雞全翼拚紅腸 (外賣) @ 屋企 ( 28-MAY-2020 )

XO 醬茄子炒雞球 + 醬油燒汁豬軟骨 & 滷水雞全翼拚紅腸 (+$16)
白飯 2 碗 + 油菜 1 碟 + 糖水 2 碗 (+$15)


( 28-MAY-2020  THU )

感恩一覺瞓天光   但依家仍都要適應里奧大人早起身   佢早我半個鐘頭起身   咁鬧鐘響都會醒一醒   之後唔會話好快瞓得着咁呢   因為翻瞓之後起身   其實個人仲攰   但我又唔想咁早起身喎   事實我真係想瞓嘛   哈哈 ~

早餐食吞拿魚治烘底   好味道 ~


菇場忙呀   好快 Lunch Time ~

今日食紅腸酸辣米線   好耐無食   覺得勁好味   今次雖然少辣   但就唔係咁辣   我又覺得 OK 喎   同埋食完無咁眼瞓   唔通啲辣先係味精所在 ?!


忙到 3 點幾就可以抖   可以準時放工 ~

今晚去尖沙咀拎藥   拎完即搭巴士番屋企 ~

我去大家樂買外賣   里奧大人啱落車   所以就來幫手拎 ~

本身里奧大人諗住同我喺尖沙咀食飯   但我話唔好喇   想快啲番屋企   比着以前一定唔會咁    哈哈哈哈 ~

食完抖陣就沖涼   今晚休息唔做家務喇 ~

我同里奧大人講   我唔駛煮飯真係好舒服   所以連家務都唔想做   比自己休息一下   但又覺得已經唔駛煮飯   又唔做家務好似好懶咁   之後佢話唔駛諗咁多喎   鍾意做就做   唔做就唔做囉 ~

今晚仍然睇 "慶餘年" 第 1 集   真係覺得小范閒好得意   里奧大人都已經識背對白了   我應該睇咗十幾廿次都有   之後我話佢真係好慘   要迫住睇   好似嗰時我睇 Minions 咁樣   又係睇到一聽音樂就知劇情   但最勁係我可以當新戲咁睇   哈哈 ~

今晚里奧大人 10 點半前都瞓   我就 11 點前瞓   因為都有啲攰 ~

沒有留言:

發佈留言