2020年6月15日星期一

招牌餃子 (外賣) + 鹹蛋元貝絲瓜湯 ( 15-JUN-2020 )



( 15-JUN-2020  MON )

尋晚我上床瞓先   祈完禱就即刻瞓着 ~

之後我起身去廁所   見到里奧大人坐喺度睇電視   我以為半夜呀   但原來只係 11 點 45 分   我問里奧大人頭先唔係瞓咗咩 ?!   佢話想睇埋下半 Part 先瞓呀 ~

實在太好瞓   簡直唔想起身   如果無校鬧鐘   肯定可以瞓到 10 點 ~

早餐食奶醬多   今朝真係完全無胃口 ~


菇場又忙   但不在狀態   嗚嗚 ~

見到 Berry 咁瞓    我真係好想瞓覺呀


 Lunch Time 食菠蘿叉燒包   今朝買定   其實好唔想食   但費事留番聽日食呢 ~

唉   占寒又占凍   成身又好熱咁喎   所以咩都唔理   即食粒 Panadol 先   食完之後   個人又無事喎 ~

好在忙下停下   有啲寄託   但好想快啲放工   哈哈 ~

5 點即走人   里奧大人問我要唔要開住冷氣等我 ?!   我話唔駛呀   佢話我真係唔舒服喎   居然唔開冷氣   哈哈   不過番到屋企又真係舒服好多   可能今日菇場凍得滯呀 ~

咁仲未食得住   所以佢幫手熨衫 ~

里奧大人話食魚肉燒賣好滯   叫我唔好再買   咁問佢食幾多粒先 ?!   佢話食咗 12 粒   我話咁梗係滯啦   出街食一串都只係 5 粒   所以就唔覺滯囉   佢之後喺度笑   知衰呢   哈哈 ~

是日懶餐 - 招牌餃子 (外賣) + 鹹蛋元貝絲瓜湯

招牌餃子 (外賣) - 煮餃子最好   因為唔駛睇住個火 ~

鹹蛋元貝絲瓜湯 - 星期五買嘅絲瓜   今晚點都要清埋去 ~

洗埋碗沖涼   之後真係要好好休息喇 ~

里奧大人好鍾意睇蛇呀   蜥蝪呢啲   我就麻麻哋   今晚佢睇 J2 台嘅唔知咩節目   咁佢話如果一路食嘢一路睇呢啲都幾嘔心   佢真係好意思講囉   我就係啱啱食緊芒果   正衰佬 ~

今晚里奧大人 10 點 15 分都瞓   我要錄 "DO 姐有問題"   所以唔瞓得住   但其實我打機等到錄完為止 ~

掛住打機   打到差唔多 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言