2020年6月22日星期一

翠河餐廳 @ 官塘 ( 22-JUN-2020 )

椒德國豬手煲 ($70) - 今次完全無黑椒味


其實佢可以抹走煲邊嘅汁   咁賣相就好好多呢


銀芽肉絲炒麵 ($54) - 脆卜卜嘅麵再蘸醋   勁正呀   哈哈


( 22-JUN-2020  MON )

尋晚半夜痛醒咗   因為對手冤冤痛呀   嗚嗚嗚嗚 ~

感恩起身都精神   話哂今日係星期一嘛   哈哈 ~

正想上車嘅時候   我個袋係咁震   原來里奧大人打電話來   話同我食早餐   咁我唔上車喇   之後先知原來佢已經打咗兩次比我添 ~



菇場忙下停下   時間過得好快 ~

Lunch 食魚片頭河   其實唔想食   但唔想食燒賣粉果麵包   今次啲河粉無咁滑嘟嘟呀   所以無咁好食 ~


家姐 Whatsapp 得閒 Call Me   無耐就到里奧大人 Whatsapp Call Me   係咪啱得咁緊要呀 ?!

最邪係家姐問我登記咗 1 萬蚊未 ?!?!   之後里奧大人就 Send 嚟話搞掂咗 ~

今日西瓜 4 點 43 分先在群組發信訊息放 5 點   其實我以為今日回復正常 5 點半放工咋 ~

放工即走   番到屋企抖陣   6 點出去食飯 ~

我同里奧大人講話第時星期一出去食   咁多啲時間見面傾偈   佢話好呀   唔駛我咁辛苦   咁其實我又唔辛苦   只係想多啲時間見面啫   哈哈 ~

食完就周圍行陣   之後番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   我乜都唔做呀   好想抖下 ~

今晚 11 點唔夠都自己瞓先   呢排個人比較攰   瞓得又唔係咁好   所以一眼瞓就即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言