2020年6月4日星期四

煎冬蔭功扎肉 + 節瓜鹹蛋元貝湯 ( 4-JUN-2020 )





( 4-JUN-2020  THU )

感恩又一覺瞓天光   但隻右眼無啦啦超級痛呀   係咁標眼水   好在之後無痛咋   唉   唔知係咪呢排夜晚成日打機   所以咁呢 ~

今朝又係勁熱   仲要無風 ~

早餐食芝腿治烘底   食完就去買朱古力奶   呢兩日 Lunch 都唔想出去食呀 ~


菇場唔太忙   諗住 Hea 過   點知又勁忙 ~

家姐打嚟話沙律好味   但我話蟹柳好乾咁   之後佢都話諗下講唔講好   我話梗係講啦   唔係下次又買來整   我哋都係覺得紀文最好味   但我呢包蟹柳特價都要 $3x 包   仲以為好嘢添   唉   下次都係買紀文算喇 ~

Lunch Time 唔出街喇   反正買咗 Fakes 嘛 ~


菇場無啦啦忙   又要做埋長命 Report   好在可以 5 點放工 ~

番到屋企都即預備滾湯   里奧大人 6 點幾番到嚟   我炒熱埋啲飯就可以開餐 ~

是日晚餐 - 煎冬蔭功扎肉 + 節瓜鹹蛋元貝湯 

煎冬蔭功扎肉 - 諗住清埋最後一條扎肉   但家姐又買咗 2 條比我   我已經話唔要   但佢話一田好平呀   $95/4條   咁佢又唔多食   所以又比我囉 ~

節瓜鹹蛋元貝湯 - 清埋 2 個節瓜 + 1 隻鹹蛋   執冰格先醒起有元貝仔   其實元貝仔唔錯   有時都唔想買瘦肉   因為滾完湯係食唔到㗎   口感好 "鞋" 好難食呢 ~

大清潔廚房就開機洗衫   之後沖涼   抖陣就食生果 ~

家姐話一個愛文芒係 $30   我覺得都好味道   有機會再去台灣   我就可以買番香港食   應該唔駛咁貴   哈哈   


睇多陣 Youtube   11 點前都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言