2020年6月28日星期日

粟米龍脷柳 + 蟹柳炒蛋 + 剁椒金菇 ( 28-JUN-2020 )






( 28-JUN-2020  SUN )

今朝我連里奧大人出門都唔知   所以一覺瞓到 8 點 50 分   其實 9 點半起身   不過見都幾精神咁就起身啦   我想大清潔廁所呀 ~

搞掂哂就沖涼   差唔多 9 點半就出門口 ~

食埋早餐都 10 點半   要去里奧大人公司幫手喇 ~


崇拜完畢就出去行陣   今日無咩風咁   所以帶口罩更熱   哈哈 ~

買完嘢就去里奧大人公司   同佢啲同事傾偈   差唔多傾到里奧大人放工   咁都唔錯   時間過得好快咁 ~

$20/2盒   好似幾好味咁


同里奧大人食 lunch   食完抖陣就走喇 ~

凍紅茶


馬來西亞招牌叻沙 (蝦, 白魚蛋, 豆卜, 豬皮, 蛋) ($50) - 我覺得唔重奶味   所以覺得好味道


馬拉盞煎魚柳配黃薑飯 ($58) - 馬拉盞好辣   勁正呀   哈哈


番到屋企即沖涼   里奧大人沖完涼都瞓 lu ~

我就熨 3 機衫   搞掂就睇 Youtube   之後睇睇下都瞓咗半個鐘   5 點半起身就最好   因為要預備晚餐   哈哈 ~

里奧大人一起身就可以食一碗西瓜


今晚 7 點 15 分先開飯   因為要煎又要炒   我要多啲時間㗎 ~

是日晚餐 - 粟米龍脷柳 + 蟹柳炒蛋 + 刴椒金菇

粟米龍脷柳 - 一 Pack 3 塊龍脷柳   解凍一塊   點知解凍之後係好細塊   我仲用一罐粟米湯做汁添   估唔到里奧大人非常鍾意呢個粟米汁   下次再煮   順便清埋 2 塊龍脷柳   哈哈 ~      

蟹柳炒蛋 - 清埋 6 條蟹柳   再清埋 6 月份嘅雞蛋   已經用咗 4 隻蛋   但仲剩 4 隻   都應該 7 月先食架喇 ~

刴椒金菇 - 唔知點煮   所以加刴椒 ~

大清潔廚房   開機洗衫   之後沖涼 ~

食埋生果就繼續睇 Eric Sir   我想快啲睇哂佢嘅片呀 ~

愛文芒 / 西瓜 / 車厘子   樣樣都要快啲食呀


里奧大人 10 點幾瞓   我就睇到 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言