2020年6月1日星期一

金大班餐廳 @ 官塘 ( 1-JUN-2020 )

惹味黑椒牛仔骨 ($75) - 我超勁愛牛仔骨   所以里奧大人熱氣都陪我食   嘻嘻


咖哩豬扒飯 ($48) - 如果辣啲更好


( 1-JUN-2020  MON )

今朝起身又係暈暈哋   唔知做乜鬼 ~

早餐食芝腿治烘底   今次好味道 ~


菇場忙咗陣   不過星期一真係無咩 Mood 做嘢   哈哈 ~

話咁快又 6 月了


Lunch Time 去一田買 12 罐西柚汁同 3 pack 卡樂B 薯條   呢段時間無人排隊比錢   所以勁快搞掂 ~

本來想唔買   因為真係超級勁重   但家姐同里奧大人都鍾意飲   拼條老命都去買啦 ~

番到菇場有啲虛脫嘅感覺   因為流咗成身汗呀   講真   重就預咗   但無諗過咁熱囉   我抖到差唔多 1 點 15 分先食個菠蘿叉燒包 ~

超級勁攰呀   又頭重重   即飲番杯 Hot Lemon 打底 ~

放工即走   同里奧大人講話唔煮飯喇   成日有啲暈暈地咁   想快啲食完飯就休息 ~

6 點左右出去食飯   食完都即番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   今晚真係唔做家務喇 ~

睇電視話今日又熱又濕   好易中暑   我即刻諗緊自己中午係咪中暑 ?!   但再諗深一層   我只係行冷氣商場   同埋行番菇場都係好短時間   絕對肯定無可能係中暑   哈哈哈哈 ~

今晚 10 點 45 分即瞓   真係好鬼攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言