2020年6月27日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 27-JUN-2020 )

日式叉燒絲冷烏冬 ($48) - 好味呀   下次自己整都可以   因為家姐比咗支芝麻醬比我呢


雞扒夜貓大碗飯 ($45) - 里奧大人又開始食番呢個飯喇   哈哈


( 27-JUN-2020  SAT )

感恩一覺瞓天光呀   今日起身好精神   感恩感恩 ~

雖然好衰   但真係好懷念星期六唔駛番工嘅日子   哈哈 ~

今日車程快咗   8 點 10 分已經到茶記   我仲以為已經 8 點 20 分添呀 ~


早餐食麵餐   因為今日起碼 2 點幾先食下午茶 ~

菇場忙咗陣   之後朋友 Whatsapp   一傾就兩個鐘   所以好快就放工喇 ~

放工搭車直接去新都城   同埋家姐同姐夫一齊食 Lunch   但我話我好滯咁   唔好叫咁多嘢食 ~

XO 醬海鮮炒烏冬 ($58) - 味道都唔錯喎


鮮茄濃汁焗豬扒飯 ($65) - 豬扒都好厚身   同埋係好 Juicy   但就無咩味道   惜可


食完又去廣良興買軟糖   之後就去家姐屋企喇 ~

原來都已經接近 4 點   咁要食埋個蛋撻喇   頭先同家姐講話喺蛋撻王見到好多人   搞到我都想食蛋撻   之後去睇下啦   原來買 3 送 3   所以家姐即買   哈哈 ~

一入屋   雖然 Berry 撲我   但都試下用 Eric Sir 嗰招對付 Berry   不過係完全唔掂   哈哈哈哈   唔比佢咬番轉頭已經偷笑 ~

我鍾意食酥皮蛋撻   唔係咁鍾意食曲奇皮


顛婆係都唔瞓   但其實攰架喎   但當佢正想瞓嘅時候   出面有狗吠   佢又走去八   激死我 ~~

主人   同妳影張相可以嗎 ?!


喺我隻腳度瞓呀   我係咁摸佢   佢好似好舒服咁   哈哈


好快就醒咗 lu   但我仍然繼續摸   我好鍾意摸佢同索佢   見到佢會好肉緊的


家姐同里奧大人都話唔似 Berry 呀   因為我睇相嘅時候   都覺得呢個 Berry 樣好得意呀   個鼻無咁長   同埋塊面仔好肥咁呀


摸到佢都麻木哂   哈哈哈哈


糟糟媽咪比家姐   但家姐唔食呢啲健康嘢   所以益我   呵呵


7 點左右走人   要去到里奧大人公司幫手   差唔多 8 點幾先去食晚飯呢 ~

食完都番屋企喇   沖埋涼就休息 ~

估唔到我今晚 11 點幾都瞓   但里奧大人仲未瞓   平時星期六好早瞓家嘛 ~

沒有留言:

發佈留言