2020年6月24日星期三

三文魚柳 + 蒜蓉炒旺菜 + 冬菇元貝節瓜湯 ( 24-JUN-2020 )






( 24-JUN-2020  WED )

感恩一覺瞓天光呀   但天氣又濕又熱   都好似瞓極唔夠咁囉 ~

早餐又食芝腿治烘底   今次真係好想食喇 ~


菇場唔太忙   但係時候做 Filing 喇   因為已經堆到兩尺咁滯   但整整齊齊嘅   所以好似一幅白色嘅牆   哈哈 ~

唉   菇場冷氣唔夠呀   好似只係出風咁   我已經諗住 Lunch Time 即出去買牛什河番菇場食   咁唔駛行咁遠   唔駛出汗   點知家姐 Whatsapp 問我晏晝去邊 ?!   佢好少咁問我   因為我番緊工有咩好去喎   之後即問佢乜料 ?!   佢話想我去一田買蟹柳   咁佢叫得我買   即係好想要啦   咁我一定會幫佢買嘅 ~

買完蟹柳再買牛什河就番菇場   好鬼熱呀   但我好想食濕粉麵   哈哈 ~


一路睇 Youtube 一路食真係好 Relax   哈哈


之後同家姐講話買咗蟹柳啦   佢話咁快買咗 ?!   真搞笑   又問我晏晝會去邊   咁唔係諗住我晏晝會去買嘅咩 ?!

仍然忙呀   4 點突然有 Urgent 嘢要做   好在 4 點 50 分搞掂   之後肥仔豪話叫我放假後先再做 Step 2   唔阻我放工   咁我話:好呀 唔該哂   估唔到佢話: 無事 我唔好意思   哈哈 ~

放工即走   番到屋企放低嘢就預備滾湯喇 ~

里奧大人 6 點半打嚟話公司突然有緊急事發生   所以要番番公司做嘢   咁無問題啦   我今晚預咗佢會遲 ~

咁我抖多陣都預備晚餐   里奧大人差唔多 8 點先番到屋企   可以即開餐喇 ~

是日晚餐 - 三文魚柳 + 蒜蓉炒旺菜 + 冬菇元貝節瓜湯

三文魚柳 - 唔知煮咩呀   見冰格有咩就煮咩   今次落鑊煎   煎到香香脆脆   真係好味好多呢 ~

蒜蓉炒旺菜 - 今次用紫皮蒜頭   之前買咁多   係時候清咁啲   咁我將大半個整蒜蓉   整番 3 粒就留番下次   點知我唔小心整跌一半蒜蓉落鋅盤   所以切埋整番嘅 3 粒   即係始終都係整夠一個   哈哈 ~

冬菇元貝節瓜湯 - 我好鍾意飲冬菇湯㗎   呢個湯做湯飯都唔錯   又飽肚 ~

好在食飯前洗埋鑊再大清潔廚房   所以食完飯之後只係洗碗碟   感覺快好多   呵呵 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇 ~

今晚 11 點都瞓喇   呢排好攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言