2020年6月29日星期一

香港地 @ 紅磡 ( 29-JUN-2020 )

開餐喇


涼瓜燜滑雞煲 ($68) - 涼瓜係生咁嘅   但我照食囉   苦瓜汁都係生㗎啦   哈哈    啲雞肉係完全無味


京都焗肉排 ($68) - 呢個就好味喇


好大碗白飯


貓樣蓮藕好得意呀   我同里奧大人講   飲完蓮藕湯   頭髮甩清光   之後里奧大人細細聲講飲完蓮藕湯   賭錢輸清光   哈哈哈哈   大家都好毒下


( 29-JUN-2020  MON )

尋晚瞓到半夜凍醒呀   真係凍到瞓唔着   最後都係要蓋埋里奧大人張被先夠暖呢   次次食西瓜就會預咗半夜凍醒架喇   嘻嘻 ~

8 點幾收到群組 Whatsapp 電話   第一次無聽   第二次再聽係阿喂   我問佢咩事 ?!   佢又問番我咩事 ?!   咁我就知係里奧大人打錯啦   之後阿 mi 都問里奧大人乜事搵得我哋咁急   仲要連續打兩次   哈哈哈哈   笑鬼死我呀   佢成日都打錯電話   最慘係佢唔知自己打出咗電話   我哋係咁喂   佢都唔知發生咩事   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   呢排勁鍾意食 ~


菇場忙呀   預咗放假前實好忙 ~

可能周圍走   所以好快餓   Lunch Time 一到即飛去買嘢食   但買完之後又唔餓   可能熱得滯   哈哈 ~


仍然忙   4 點先來做 Urgent 嘢   我做到 5 點 05 分先走得呀   哈哈 ~

放工去里奧大人公司等佢   希望佢同事快啲搞掂啦   但我哋都差唔多 6 點 45 分先走呢 ~

今晚去香港地食晚餐   因為家姐比咗張 $50 Cash Coupon 比我   其實我已經唔記得   但家姐提我   咁我就去食啦 ~

食完就番屋企   唔想周圍行   呢個幾月真係熱到唔係人咁品   真係企喺度唔郁都出汗 ~

番到屋企即沖涼   依家沖到最尾真係用凍水   其實好鬼凍   但又真係好舒服   哈哈 ~

睇下 Youtube   差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言