2020年6月21日星期日

韭菜餃子拚菜肉餃子 (外賣) + 小旺菜 ( 21-JUN-2020 )



( 21-JUN-2020  SUN )

今朝里奧大人好早起身番工   我 7 點幾都醒醒地   但個人係攰囉   好在之後瞓得番咋   不過瞓到 9 點都起身 ~

大清潔廁所   再沖埋涼   搞掂哂都係 9 點 25 分   鬧鐘都未響呀   哈哈   早咗起身   時間真係好好用呢 ~

9 點 40 分出門口   食埋早餐就去里奧大人公司幫手   今朝好多時間嘆早餐   嘻嘻 ~


崇拜之後就等里奧大人一齊 Lunch   等到差唔多 1 點半先走得 ~


里奧大人食完就要去開會   我就去街市買餸 ~

依家次次去完街市   感覺係好似喺水入面撈出來咁   可能帶咗口罩   所以超級熱呀 ~

流得勁多汗   我啲汗直頭係滴落我對眼呀   勁辛苦 ~

一係唔去街市   一去就會買好多嘢   依家多數買定幾日瓜菜   咁唔駛晚晚放工去買呢 ~

買咗餃子 + 旺菜 + 紫皮大蒜 + 節瓜 + 金菇 + 豚肉 + 1/4個 西瓜 + 龍眼   加加埋埋重到呢   好後悔買咁多   哈哈 ~

番到屋企放低哂嘢就即沖涼洗頭   依家盡量一個人都唔開冷氣   但今日真係熱到呢   所以要開冷氣喇 ~

對手完全無力   要咁抖 20 分鐘先可以熨 3 機衫   勁攰呀 ~

5 點開始好眼瞓   一瞓瞓到 5 點半   可能出咗一身汗   個人超級攰   我仲飲咗 1 杯茶   咁都可以瞓到   哈哈 ~

里奧大人 6 點半先開完會   我抖多陣就可以煮晚餐喇 ~

番到屋企都 7 點幾   佢話想沖完涼先食呀   咁無問題啦   我見佢背脊真係濕哂   佢好少會咁熱架   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就休息喇 ~

里奧大人 9 點 15 分瞓覺喇   佢真係好攰呢 ~

我就睇 youtube   11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言