2020年6月26日星期五

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 26-JUN-2020 )

招牌牛腩米 ($32) - 牛腩唔得呀   口感好似食緊瘦肉咁


鮮蝦韭菜餃 + 手打牛丸麵 ($42) - 韭菜餃就好味喇


( 26-JUN-2020  FRI )

明明尋晚都眼瞓   但 2 點去完廁所   好難先瞓得番呀   之後都係瞓下醒下咁 ~

里奧大人 7 點左右就搞掂哂出門口   我都係瞓唔番   我覺得自己完全無瞓過咁呀   哈哈 ~

勁攰呀   居然唔覺熱   仲有想嘔嘅感覺   里奧大人話可能尋晚嘅少削麵難消化呀 ~

早餐食吞拿魚治烘底   要食酸酸咪咪嘅嘢呀 ~


菇場唔太忙   所以勁眼瞓   哈哈 ~

Lunch 食菠蘿叉燒包   朝早買定㗎喇   因為晏晝想抖抖 ~

無啦啦又忙   好在 4 點左右搞掂 ~

放工即走   家姐打嚟話喺果欄買咗生果   想比啲我   約我 6 點交收 ~

番到屋企順便拎埋食物袋同排水口隔渣網   之後再比包啫喱粉比佢   佢勁搞笑   見我整啫喱佢又整   但佢話無啫喱杯   我話佢之前成日買啫喱   食完就留番個杯就可以啦   佢聽完我咁教佢   覺得我好醒㗎   救命   哈哈哈哈 ~

5 點 50 分交收   又傾到 6 點 15 分先走 ~

番到屋企即切好西瓜放入雪櫃   搞掂哂就抖下 ~

呢個星期唔駛買生果了


里奧大人 6 點 45 分左右番到嚟   咁我話直接去食晚餐喇 ~

家姐無啦啦打比我   叫我要認真答佢嘢   唔可以講大話   原來佢話沖涼嘅時候喺度諗   買 1 個西瓜比半個我   買 3 個愛文芒比 1 個我   買 8 個橙比 3 個我   買 1 磅車厘子比 2/3 我   覺得自己好衰呀   應該比 2 個芒果 + 4 個橙比我先啱喎   我話真係痴痴哋啦   妳買生果買自己屋企嗰份就可以   其實唔駛樣樣都預埋我添啦   佢真係好搞笑 ~

諗諗下   頭先佢話想買榴槤比我   我話正呀   好耐無食   依家有啲後悔咁講   好驚佢又特登買比我食呀   不過佢頭先話好驚架車一陣榴槤味   咁我都係呀   好怕架車有陣味   依家開始講定話自己燥熱   等佢唔駛買比我先   哈哈 ~

食完就番屋企喇   開機洗衫再沖涼   之後休息睇 Youtube   今晚盡量比自己抖下 ~

里奧大人 10 點半瞓   我就 10 點 40 分瞓   真係好眼瞓呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言