2020年6月25日星期四

正宗山西刀削麵皇 @ 官塘 ( 25-JUN-2020 )

冷撈刀削麵 ($58) - 燻蹄絲口水醬 (口水汁, 花生,芝麻) 刀削麵 - 我個麵好硬呀   但又未至於唔熟   所以要慢慢咬   但唔知凍嘅刀削麵口感係咪咁呢 ?!


刀削湯麵套餐 ($50) - 五香牛展 + 香蔥豬肉水餃 - 里奧大人話個麵好硬   仲諗住淥嘅會好啲添   哈哈


( 25-JUN-2020  THU )

尋晚去咗兩次廁所   如果無飲湯就應該唔駛去   哈哈 ~

今日係端午節假期   我瞓到 10 點半自然醒呀   里奧大人已經沖好涼搞掂哂   咁我都即沖涼   之後去食早餐喇 ~


佢好搞笑   話因為發夢好激氣   所以激醒咗喎   佢話同我一齊去旅行   咁我係用新嘅 Passport   所以好多資料會無咗   話一陣如果職員問起   唔好串串共答人就得架喇 ~

點知係個職員串串共問我點解無哂資料 ?!   我仍都真係串串共答佢點知會無哂呀 ?!   之後唔比我番香港呀   我即搭的士走囉   里奧大人就同職員一齊搵我   但又搵唔到   打比我電話又唔通   之後職員係咁 Loop 部 CCTV   終於見到黃色衫嘅女仔 (即係我)   打比個司機   但司機話無呢個人上車 (我即問里奧大人其實我係咪死咗 ?!)   佢同司機收線之後   我企咗喺里奧大人隔離   佢話見到我即話我   做咩頭先走咗去 ?!  叫你如果 Passport 有問題   企定定等我家嘛   之後我哋又要即跑番入機場   趕住搭飛機喎 ~

好好笑呀呢個夢   因為里奧大人同我講嘅時候   我答佢嘅語氣同夢境嘅係一樣   衰衰格格串串共咁喎   呵呵   我話佢次次發夢見親我都係衰嘅   我都知夢境同現實係兩回事來嘅   呵呵 ~

食完早餐就番屋企抖下   諗下出唔出去好   不過里奧大人成日都想陪我出去行下   所以我話去 Megabox 行下 ~

因為里奧大人想買4骨褲   所以去 AEON 睇下   估唔到有佢鍾意嘅褲款   佢買咗 4 條   我就買咗 1 條裙 + 1 件衫 + 1 條褲   總共只係 $1,074 咋   因為除咗 2 條褲係正價   其他都係特價   哈哈 ~

最開心係原來買滿 $1,000 就有 $100 Cash Coupon   但就要買滿 $300 先可以用呢 ~

其實超市好易用到 $300   但冰格無位   所以買唔到急凍嘢   但就比我見到有保鮮食物袋   100 個大袋裝只係 $10 咋   即打比家姐問抵唔抵 ?!   佢話超抵   所以幫佢買 2 條   我自己要 3 條   再買條鍚紙都係 $10   之後買下買下   又買咗 $165   其實想買夠 $200   咁儲多個印花   但又唔想夾硬買   所以就咁算喇 ~

之後同里奧大人買電風扇   因為想換好耐   感恩本身 $880 減到 $490   咁我可以用埋張 $100 Cash Coupon 喇   即係 $390 搞掂   嘻嘻   但無貨   要下星期再來 ~

搞掂哂已經 3 點   里奧大人話餓喇   咁我話去漁牧   因為上次有張 $100 Cash Coupon   但去到原來落場   要 5 點半先開   咁即轉場去太興食下午茶喇 ~

羅宋湯通粉配四式卷 ($45) - 羅宋湯勁好味呀   但呢個 Tea Set 真係好迷你呀   哈哈


濃香星洲炒米粉 ($56) - 都好味道呀   都有 3 隻蝦


食完抖陣再去 Ikea 買地毯   再買埋其他嘢都走喇   估唔到要大排長龍 ~

買完即番屋企   原來已經 5 點喇 ~

7 點左右出去食晚餐   里奧大人話要食雞蛋仔   但無理由一路行一路食   所以去麥記買杯汽水   我話買雪糕+可樂   但買完之後我又唔想食雪糕   哈哈 ~

朱古力味雞蛋仔



食完就番屋企   開機洗衫就沖涼   成日以為今日係星期日   差啲走去大清潔廁所呀   哈哈 ~

呢排都係睇 Eric Sir   我話我氣場唔夠   出手時似太極手   Eric Sir 係詠春手   里奧大人好認真話我唔係太極手   係豬手   哈哈哈哈   頂佢   等我仲以為仲有咩功夫手添 ~

今晚 11 點幾都瞓   估唔到都眼瞓   因為依家我夜晚飲可樂   會精神呢 ~

沒有留言:

發佈留言