2020年6月20日星期六

皇城餐廳小廚 @ 紅磡 ( 20-JUN-2020 )

時菜牛肉炒河 ($45) - 呢個好味道   我覺得呢個晚餐同食下午茶差唔多   哈哈


生炒骨飯 ($45) - 我好鍾意食配菜   夠開胃


( 20-JUN-2020  SAT )

今朝瞓到 9 點幾自然醒   咁懶下床   里奧大人話同我食早餐好唔好 ?!   我話好呀   之後佢仲話我肯定好想同佢食早餐   但我心諗   今日 Off 都預咗同你食早餐㗎啦   咁奇怪嘅 ~

之後佢沖埋涼出來   望住個鐘好驚訝咁話依家 10 點喇 ?!   妳唔駛番工咩 ?!   比佢咁講一講   嚇到我即去睇個月曆   之後佢話唔怪得起身咁精神啦   原來已經 10 點   仲以為 7 點幾呀 ~

今日我 Off   本來佢番朝早   放工後再同阿 mi 喂 Gathering   不過公司有突急嘢要搞   又變番番下午了   但阿喂仲請咗假添   真係唔好意思 ~

快快沖埋個涼   之後去食早餐喇 ~



食完早餐就番屋企抖下   里奧大人 12 點半都出門口喇 ~

我就抖多陣   等家姐嚟接我去佢屋企 ~

去到屋企已經 1 點幾   咁姐夫話出去食嘢喇   咁我哋唔駛上樓 lu ~

我同家姐去廣良興買嘢   之後去靠得住食 Lunch   咁唔記得傾開咩   我話之得拎包薯片嚟食啦   姐夫話唔得㗎   會比人鬧㗎   我話唔係而家食呀   哈哈   我其實係想講話之得頭先喺屋企拎包薯片去家姐屋企食呀   哈哈 ~

濃香星洲炒米 ($58) - 好味呀   同埋有幾隻蝦都抵


乾炒牛肉河粉 ($58) - 好耐無食   都覺得好味   好在 Share 食   呢兩碟粉麵都幾飽肚下


食完再去 759 睇嘢   我買咗 2 個杯麵比里奧大人   家姐就買咗 3 包濃湯粟米圈同 6 杯菠蘿啫喱   佢本身唔買嘢   但見我買佢又買   仲會加多句   如果我哋住隔離就慘   肯定成屋企都係嘢 ~

買完就番屋企喇   家姐叫我行佢後面   Berry 就會聞我   因為 Berry 姐唔會理佢的   但如果姐夫行前面   Berry 照樣都唔會理後面嘅家姐   哈哈哈哈   咁即係唔關前面後面事啦 ~

望下我啦


Berry 個樣話我知   望緊啦   影夠未呀


比零食佢啦   佢都唔多想望我呀



佢食緊零食


依家同家姐一齊玩緊 "妙趣動物園"   我叫家姐幫我過 140 關   玩咗成個星期都過唔到關   玩到好悶   之後到又佢叫我幫佢過 440 關   咁家姐好快幫我過到關   我同樣都好快幫家姐過咗幾關   之後家姐好好奇咁問我   點解妳話 440 關好易過   但反而 140 關好難過嘅 ?!   哈哈哈哈   笑死我呀   我話最難係啲石頭炸咗又變番石頭   如果無呢啲   我好易可以過到關囉 ~

我頭先喺餐廳話飲可樂   家姐番到屋企已經問咗兩次飲唔飲可樂 ?!   其實佢唔問   我都唔記得自己講過   之後佢開雪櫃話可樂得番一罐   叫工人記得要雪啲可樂同檸檬茶   我話係咪串緊我呀 ?!   佢個樣好慘話唔係呀   哈哈哈哈   其實因為姐夫有時血糖低   所以要飲可樂呢 ~

Berry 咬條牛骨玩具   我叫家姐唔好郁   因為難得佢黐住我   家姐話佢好想郁呀   因為條玩具隊住佢 Pat Pat 好痛呀 ~

最鍾意佢成個身壓住我   因為依家佢大個   無咁黐我喇   嗚嗚嗚嗚


6 點幾走人   咁家姐送我去坐車   Berry 以為家姐同佢街街呀   怪不得係咁撲家姐啦 ~

之後我同 Berry 姐講下星期再探妳呀下   家姐即話成日同同事講   Berry 係維繫我哋姊妹感情   哈哈哈哈哈哈 ~

今日差唔多 7 點先上車   等車等咗好耐呀 ~

之後有個男人講電話   好大聲好激動咁話巴士未到   因為好塞車   但其實我哋已經坐喺車度   再隔一個站   個男人好溫柔講話仲有 15 分鐘就到   到差唔多落車   又好激動話就落車啦   我唔可以叫架車快啲吖嘛   講完無耐   又好溫柔講話好快到   我覺得佢好恐怖呀   咁我坐佢後面嘅後面   都好清楚聽到佢講電話   可想而知佢講得幾大聲 ~

去里奧大人公司坐一陣   佢 8 點半先放工呀   要快快去食飯喇 ~

食完抖陣都走喇   番到屋企即沖涼 ~

里奧大人 10 點半瞓   我差唔多 11 點 15 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言