2020年6月5日星期五

韭菜餃子 (外賣) + 麻辣雞腎 (外賣) @ 屋企 ( 5-JUN-2020 )

百佳買 HAAGEN DAZS 雪糕只係 $115/2盒   仲送 1 Pack 雞蛋   所以即買 4 盒雪糕呀


( 5-JUN-2020  FRI )

尋晚半夜 4 點幾去咗廁所   之後唔係咁快瞓得着呀   勁驚 ~

感恩起身都 OK   但呢排又係瞓得麻麻哋咁   唉 ~

早餐食餐蛋治烘底   想食飽啲 ~


今朝同家姐傾偈   佢話晏晝同幾個同事去食飯   慶祝其中一個同事生日   之後覺得做嘅驚喜原來同上年一樣   但佢哋話好似做咗無幾耐咁   原來咁就已經一年   不過我覺得日子過得快   肯定係開心嘅   因為唔開心先會感覺渡日如年嘛 ~

之後我話媽咪都走咗 4 年啦   真係唔覺唔覺   我成日覺得似兩年咁咋   自從媽咪走咗之後   我好唔鍾意 4 月同 5 月   有啲日子真係好想快啲過 ~

菇場忙呀   勁開心   感覺自己嘅存在   嘩哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去一田買新東陽豬肉鬆比里奧大人   其實我覺得貴   一罐要 $40.9   但原價更貴   要 $72   見里奧大人鍾意食咋   如果我自己食就肯定唔買囉 ~

咁順便買埋 4 支燒汁再買 2 包果汁糖比家姐就走喇   原來已經 1 點喇 ~  

一番到菇場就即食 Flakes + 朱古力   但食完好反胃 ~

仍然超級勁忙   所以好快 5 點 ~

放工即走   去超市買雪糕   之後再買埋晚餐就要即番屋企喇 ~

6 點半先搞掂   里奧大人啱啱番到屋企   可以即開餐 ~

是日懶餐 - 韭菜餃子 (外賣) + 麻辣雞腎 (外賣)

韭菜餃子 (外賣) - 阿姐話呢盒嘅餃子係新鮮包起㗎   口感真係唔同喎   勁好味 ~

麻辣雞腎 (外賣) - 得餃子一樣好悶咁   所以買一份雞腎   咁我又可以清埋 3 條小青瓜   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~

里奧大人 8 點 15 分開會   差唔多 10 點就開完 ~

睇多陣電視   11 點 15 分瞓都自己瞓先喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言