2020年8月10日星期一

南記粉麵 @ 官塘 ( 10-AUG-2020 )

春卷魚片酸辣小窩米線 ($36)

( 10-AUG-2020  MON )

本來尋晚里奧大人話一齊食早餐   但今朝起身   我見里奧大人動作咁慢   覺得佢好攰   之後同佢講話我自己食早餐   原來佢真係瞓得唔好呀   飲咗冬瓜水   成日去廁所   我叫佢瞓啦   唔駛陪我食早餐 ~

我買完早餐即番菇場食喇   次次抹完枱再開始食早餐   咁都已經 9 點半   感覺好趕   下次食完先抹枱好了 ~

忙到甩碌   真係只飲咗 1 啖水   再望下個鐘就已經到 11 點 40 分   去埋廁所就去買 Lunch 喇 ~

去萬寧眼藥水   之後再喺日本城買 1 斤裝嘅高粉同低粉   只係 $22 咋   最後買埋熱狗就番菇場喇   今日非常之熱呀   真係行到出哂汗 ~

食完就即 Load 相   12 點 45 分都開工喇   想快快手做哂啲嘢 ~

今星期係番一三五   咁聽日 WFH   所以更加要清哂所有嘢 ~

做呀做   做到 3 點 50 分先做完   抖到呢   我覺得對手唔係我咁   哈哈 ~

放工即走   約咗里奧大人去 APM   因為想換 GODIVA x Kakao Friends 限定凍飲杯 ~

估唔到全部售罄呀   簡直晴天霹靂呀   因為特登嚟換嘛   尋日先開始   估唔到今日已經售罄 ~

咁里奧大人話餓   其實我都有啲餓   所以去南記食嘢 ~

食完都只係 5 點幾   再去埋 MUJI 買零食就番屋企喇 ~

沖埋涼就睇培靈會   話咁快就最後一日   希望下年唔駛網上直播啦 ~

7 點幾收到西瓜 Whatsapp 叫我聽日番工   因為好多嘢要處理   星期三先 WFH   咁無問題啦   本身都係要番工呢 ~

抖陣就食涼粉   之前買咗要肉火龍果   撈埋一齊都幾好味 ~

里奧大人 11 點唔夠就瞓   我就睇多陣 Youtube   11 點鬆啲都瞓喇   聽日要番工 ~

沒有留言:

發佈留言